برطرف مسائل گردشگران خارجی با صدور کارت بانکی ویژه

به گزارش مجله وتورلد، یک شرکت خلاق توانست برای بیش از 10 هزار جهانگرد خارجی کارت بانکی ویژه صادر کند.

برطرف مسائل گردشگران خارجی با صدور کارت بانکی ویژه

تسنیم: حسین سرای لو مدیرعامل یک شرکت خلاق، گفت: به دلیل بعضی مسائل، جهانگردان خارجی که از ایران بازدید می کردند، ناچار بودند هزینه سفر را به صورت نقد با خود به همراه بیاورند. زیرا امکان اتصال حساب و کارت بانکی از ایران با کشور مبدا، جهانگردان خارجی وجود نداشت.

مدیرعامل این شرکت خلاق، ادامه داد: با توجه به بعضی قوانین، جهانگردان خارجی قادر نبودند به صورت مستقل از بانک های ایرانی کارت بانکی دریافت نمایند. بر این اساس ما با ایجاد زیرساخت های لازم و با توافق با یکی از بانک های کشور، برای جهانگردان خارجی کارت بانکی فراهم کردیم.

این فعال صنایع نرم و خلاق با اشاره به پیش زمینه ارائه این خدمت، گفت: همراه داشتن پول نقد زیاد توسط جهانگرد خارجی مسائل زیادی از جمله مسائل امنیتی برای آنها ایجاد می کرد. خوشبختانه پیروز شدیم در یک بازه زمانی سه ساله برای بیش از 10 هزار جهانگرد خارجی کارت بانکی ویژه آنها را صادر کنیم. نام این کارت مه کارت است.

سرای لو با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت های فناورانه در کشور، اضافه نمود: در کنار این خدمت، خدمات بسیار دیگری نیز برای جهانگردان خارجی، ایجاد کردیم. برای نمونه جهانگرد خارجی می توانست از کشور خودش بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس، در ایران بگیرد و هتل رزرو کند.

وی همچنین بیان نمود: با شیوع کرونا، متاسفانه فرایند ورود جهانگرد بین المللی به کشور، کاهش یافت، طبیعتاً کسب و کار ما نیز در کنار دیگر شرکت های خلاق از آسیب همه گیری کرونا بی نصیب نماند. با این همه سایت و شبکه های اجتماعی ما هنوز هم با تراکم بازدید نماینده خارجی روبه رو است و این نشانگر علاقه مردم دیگر کشورها به بازدید از ایران است. امیدوار هستیم با انتها کرونا، بازدید جهانگردان بین المللی از ایران به روال عادی بازگردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1720

به "برطرف مسائل گردشگران خارجی با صدور کارت بانکی ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل گردشگران خارجی با صدور کارت بانکی ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید