راه های حمل و نقل ابی در کانادا

به گزارش مجله وتورلد، بخش بزرگی از کالاهای حمل شده در کانادا در تجارت داخلی و بین المللی از امکانات آبی برای بخشی از سفر استفاده می کند. مسیرهای حمل و نقل داخلی , تحت سلطه گرند مایل (کیلومتر - کیلومتر) دریاچه گریت واقع در دریاچه لورنس - گریت واقع شده اند که ناوبری را برای کشتی هایی با حداکثر ارتفاع از سطح دریاچه رجحان می دهد. آن شامل کانال های اصلی کانادا است. هفت قفل بین مونترال و دریاچه اونتاریو وجود دارد ; مجرای تخلیه رودخانه نیاگارا را قطع می کند و نیاگارا بین دریاچه اونتاریو و دریاچه ایری با هشت قفل وجود دارد. قفل های زنگ زده بر روی یک قطره از چند فوت , از سر دریاچه ها به مونترال , غلبه می کنند. این کشتی به جز بزرگ ترین کشتی های بخار آب را در خود جای می دهد که میدان های بالای لورنس و دریاچه های بزرگ را به چهار پنجم ناوگان دریایی جهان باز می کند. کالاهای اصلی حمل شده , غلات از خلیج تندر در دریاچه سوپریور به بنادر لورنس لورنس و سنگ معدن آهن به کارخانه های فولاد در کانادا و آمریکا می باشند.

راه های حمل و نقل ابی در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

حمل و نقل کالا - حمل و نقل در فیلم"لارنس لارنس"در مونترال , کانادا.

و وینستون در ساحل غربی , حجم زیادی از محصولات جنگلی , زغال سنگ و نفت خام توسط یدک کش و عملیات بارج جابجا می شوند. در شرق و به ویژه سواحل غربی شبکه های گسترده ای از خدمات فری وجود دارد. حمل و نقل برای توسعه قطب شمال کانادا حیاتی است , زیرا وسیله ای برای انتقال منابع معدنی به بازارها و رساندن تدارکات به جوامع دوردست است. کشتی های حمل و نقل دریایی علاوه بر ارسال اقیانوس به قطب شمال , تمام راه را تا مصب رودخانه مکنزی منتقل می کنند.

ناوگان بازرگانان کانادایی تا حد زیادی کوچک است. بیشتر کشتی های تجاری ثبت شده کانادایی در مسیرهای داخلی کار می کنند و تنها چند کشتی کانادایی - پرچم در مسیرهای دریایی عمیق فعالیت می کنند. گارد ساحلی کانادا تضمین می کند که تمام کشتی هایی که آب های کانادا را به کار می برند , از جمله آبراهه های قطب شمال , الزامات قانون کشتیرانی کانادا را برآورده کرده و رونده ای پیش گیری از آلودگی را دنبال می کنند; این عملیات همچنین خطوط کشتیرانی را اداره می کند که خطوط کشتیرانی را باز نگه می دارد و خدماتی برای شمال دور فراهم می کند.

انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 810

به "راه های حمل و نقل ابی در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "راه های حمل و نقل ابی در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های حمل و نقل ابی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید