راهنمای انتخاب مبلمان خوب جهت منزل

به گزارش مجله وتورلد، یکی از مشکل ترین بخش های دکوراسیون داخلی انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل است؛ قبل از انتخاب مبلمان مناسب باید نکاتی را بدانید و با انواع مبل نیز آشنا شوید تا بتوانید با توجه به فضای خانه خود مبل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب مبلمان خوب جهت منزل

برای خرید مبلمان مناسب باید به ویژگی هایی بیش از زیبایی توجه کنید. در ادامه با راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل به شما یاری می کنیم تا در زمان بسیار کمتری دکوراسیون خانه خود را تکمیل کنید. همان طور که می دانید مبلمان و دکوراسیون خانه بخشی از هویت و سلیقه شما را به نمایش می گذارد.

برترین مبل برای خانه چه مبلی است؟

حتماً شما هم با وجود مدل های متنوع مبل، سردرگم شده اید و نمی توانید سبک مورد نظر خود را بخرید. در ادامه برای انتخاب مبل مناسب خود باید از خودتان سؤالاتی از قبیل متراژ خانه من برای کدام مبل مناسب است؟ مبل را برای مهمان یا برای راحتی خود می خواهم؟ بپرسید؛ شما با جواب دادن به این سؤالات تا حدودی می توانید مبل مناسب را انتخاب کنید.

اگر خانه شما کوچک است شما باید در پی مبلمان راحتی و ال شکل بروید که این نوع سبک ها بسیار جمع و جور و مناسب افراد مجرد و راحت طلب هستند. این را باید بدانید که سبک استیل زیاد برای خانه های کوچک مناسب نیستند اما خیلی از افراد با توجه به سلیقه خود این نوع مبل را نیز خریداری می نمایند. اگر خانه شما بزرگ است؛ انتخاب های زیادی روبه رو شما قرار گرفته است. در نتیجه شما باید با انواع مبل آشنا شوید تا بتوانید برترین را انتخاب کنید.

انواع سبک های مبلمان شیک و مناسب

افرادی که خانه بزرگی دارند می توانند از بین سبک های سلطنتی، اشرافی، چسترفیلدهای خاص و مبلمان کلاسیک سبک موردنظر خود را انتخاب نمایند. البته افرادی که خانه کوچکی دارند نیز می توانند از این سبک ها استفاده نمایند. قیمت مبلمان بر اساس کاربرد، سبک و تعیینات برچسب گذاری می گردد. راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل به انواع سبک مبلمان بستگی دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

سبک کلاسیک

مبل های کلاسیک بسیار شیک و ظریف هستند و نسبت به مبلمان دیگر نیز رسمی تر می باشند. معمولاً این نوع از مبلمان به رنگ های عاجی، قرمز و قهوه ای دیده می گردد. مبل سلطنتی (استیل) با مبل کلاسیک بسیار متفاوت بوده است. مبلمان کلاسیک نمونه ای از مبل های سلطنتی به شما می رود و ساده تر از مبلمان استیل است و به مبلمان نیمه استیل نیز معروفیت دارند.

همان طور که از نام این سبک پیدا است بیشتر این نوع سبک جنبه رسمی و تشریفاتی دارد و جنس پارچه و متریال به کار رفته در این سبک از سبک های دیگر گران تر است. اگر علاقه شدید به دکوراسیون کلاسیک و پر زرق و برق دارید به شما پیشنهاد می کنیم؛ حتماً از این نوع سبک بهره ببرید.

سبک مدرن و راحتی

مبلمان مدرن که بسیار شیک هم هستند معمولاً از خطوط منحنی زیادی درست شده اند و زاویه های نرم تری نسبت به سبک های دیگر نیز دارند. مبلمان مدرن معمولاً به رنگ های سفید، بژ یا مشکی هستند. این مبلمان بیشتر جوان پسند هستند. در طراحی این سبک از مبلمان از نقش های بیشتری استفاده می گردد.

مبلمان راحتی از فوم، کلاف، پارچه و اکسسوری تشکیل شده است و نوع کلاف مورد استفاده، در قیمت نهایی مبلمان راحتی تأثیر می گذارد. از دو نوع سبک فوم در مبلمان راحتی استفاده می گردد که بین فوم سرد و گرم، فوم سرد برترین انتخاب است که کیفیت خوبی نیز دارد.

در آخر باید متریال مختلفی مثل انواع پلاستیک، فلز و قطعات چرمی را انتخاب کنید که شما می توانید انواع مختلفی از مبل راحتی با کیفیت بالا را در مونیکا چوب سفارش دهید. مونیکا چوب با راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل به شما یاری می نماید تا دکوراسیون خانه خود را به برترین شکل طراحی کنید.

مبل راحتی چستر

یک نوع مبل راحتی، مبل چستر است که به علت تفاوت دسته ها و پایه های آن از سایر سبک ها متمایز شده است؛ در نگاه اول بسیاری از افراد جذب دسته های این مبل زیبا می شوند. مبل های چسترفیلد در ابعاد و میزان های متفاوتی فراوری می شوند به همین علت شما می توانید در هر خانه ای با هر متراژی از این مبل بهره ببرید.

برای تشخیص کیفیت و قیمت و خرید مبل چستر فیلد باید به جنس قطعات و کوسن ها توجه کنید تا بتوانید جنس بی کیفیت را از با کیفیت تشخیص دهید؛ جنس بی کیفیت و مقرون به صرفه این نوع مبل بسیار تعیین است و حتی راحتی را شما احساس نمی کنید. شما در فروشگاه مونیکا چوب می توانید این نوع مبل را بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

مبل سلطنتی

مبل های سلطنتی (همان استیل) به منظور دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهر و نوع متریال این سبک باعث شده است تا نسبت به سبک های دیگر باشکوه تر جلوه کند. این مبل برای فضای کوچک توصیه نمی گردد زیرا فقط فضای بیشتری را مشغول می نماید و خانه شما را به شدت شلوغ می نماید.

مبل های استیل یا همان سلطنتی ارتفاع بیشتری نسبت به بقیه سبک ها دارد و به همین علت برای خانه های کوچک زیاد پیشنهاد نمی گردد. در صورتی که برای منزل خود مبل سلطنتی خریداری کردید یا در پی راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل هستید. می توانید با سر زدن به فروشگاه مونیکا چوب برترین ها را انتخاب کنید.

تشخیص مبل مناسب و با کیفیت از بی کیفیت چگونه است؟

یکی از روش های تشخیص مبل باکیفیت این است که یکی از پایه های مبل را بلند کنید اگر پایه های دیگر مبل هم زمان با این پایه بلند شدند و حس کردید که همه به هم متصل هستند. کلاف مبلی که خریداری کردید باکیفیت و مناسب است در غیر این صورت کلاف نامناسبی برای مبل استفاده شده است. توجه کنید که با این کار نمی توانید از جنس کلاف مبل مطلع شوید.

این مقاله با عنوان راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل باید به شما یاری نموده باشد تا با توجه به سلیقه و خانه خود مدل و سبک خاص مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای خرید مبل مناسب اقدام کنید. بعد از آشنایی با انواع سبک مبل، شما باید بتوانید کیفیت مبل مورد نظر خود را نیز تشخیص دهید. برای تشخیص کیفیت مبل باید به موارد زیر دقت داشته باشید و بدانید؛ در هر سبک از مبل فرق دارد.

  • نوع چوب استفاده شده، باید بتوانید نوع چوب را تشخیص دهید.
  • اسکلت بندی مبل.
  • جنس رویه کوبی مبلمان.
  • الیاف رویه کوبی مبلمان.
  • فوم استفاده شده.
  • رنگ و کیفیت رنگ استفاده شده..
  • نوع پارچه..
  • الیاف پارچه مبل.

یکی از مهم ترین نکات که باید به آن توجه کنید؛ نوع فوم استفاده شده در مبل است. فوم استفاده شده باید حتماً فوم سرد باشد و از خرید مبلمان با فوم گرم خودداری کنید

جمع بندی

راهنمای انتخاب یک مبلمان خوب جهت منزل کار هرکسی نیست و در این مقاله به شدت کوشش کردم تا شما را به برترین شکل هدایت کنیم تا شما بتوانید برترین مبل را بخرید. در صورتی که یکی از نکات بسیار مهم در خرید مبل انتخاب فروشگاه مناسب است.

شاید از خودتان بپرسید با این شرایط نامناسب مالی من از کجا مبل خریداری کنم؟ این را نیز در نظر بگیرید که مبل مقرون به صرفه به معنای مبل خوب نیست و امکان دارد از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد و به زودی خراب گردد. فروشگاه مونیکا چوب با تضمین کیفیت مبل مورد نظر شما را در اختیار شما قرار می دهد و با خرید از این فروشگاه شما می توانید با پرداخت هزینه مناسل، با کیفیت ترین نوع مبل را بخرید.

جهت اطلاعات بیشتر و تماشا انواع مدل های دیگر از سایت مونیکا چوب (monicawoodco.com) تماشا فرمایید.

آدرس، شماره ها و اطلاعات بیشتر جهت بازدید و خرید حضوری: تهران، اکباتان مجتمع مگامال طبقه F2 - تلفن: 55245293 - 021

منبع: فرارو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1918

به "راهنمای انتخاب مبلمان خوب جهت منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب مبلمان خوب جهت منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید