دیدنی ترین جاذبه های هنگ کنگ

به گزارش مجله وتورلد، 7 جاذبه دیدنی برتر هنگ کنگ

هنگ کنگ در واقع جزیره ای در جنوب چین است. این شهر خودمختار حدود هفت میلیون جمعیت دارد و از مهم و برجسته ترین شهرهای چین است. با خبرنگاران همراه باشید تا با جاذبه های هنگ کنگ بیشتر آشنا شویم.

دیدنی ترین جاذبه های هنگ کنگ

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

ویکتویا پیک

اگر فقط یک کار در هنگ کنگ بخواهید انجام دهید، به این مکان بروید! اگر هم می خواهید چند کار انجام دهید، باز هم به ویکتوریا پیک بروید. ویکتوریا پیک بلدترین قسمت جزیره هنگ کنگ است. از زمان های دور، این ناحیه بهترین جای شهر بوده است. چراکه از سایر نقاط شهر خنک تر بود و مردم را جذب خود میکرد. اما بعد از اختراع کولر و وسایل سرمایشی، مناظر این منطقه، که یکی از زیباترین مناظر شهری در دنیا است، افراد را جذب می نماید. همین منظره، ویکتوریا پیک را یکی از محبوب ترین جاذبه های هنگ کنگ ساخته است.

بازار بانوان هنگ کنگ

در این بازار چندین مغازه خرید پوشاک، لوازم جانبی و خرید سوغاتی وجود دارد. بازار خانم ها در خیابان Tung Choi شهر هنگ کنگ، بازاری یک کیلومتری است تا در آن قدرت چانه زنی خودتان را آزمایش کنید. نام این بازار به این خاطر است که بیشتر اجناس بازار، مربوط به لباس ها و لوازم جانبی خانم ها و دختران می گردد. البته شما در این بازار همچنین میتوانید ساعت، لوازم آرایشی، کیف، اسباب منزل، سی دی و وسایل خرده ریز جالبی پیدا کنید. بنابراین نیازی نیست که فقط برای خرید لباس وارد این بازار شلوغ شوید.

دیزنی لند هنگ کنگ

یکی دیگر از جاذبه های هنگ کنگ، دیزنی لند آن است. دیزنی لند یک شهربازی موضوعی است. در این پارک ها شخصیت های کارتونی مختلف وجود دارند و نقش آن ها ایفا می گردد. در دیزنی لند هنگ کنگ شما میتوانید برخورد با مرد آهنی ویا جنگ ستارگان را تجربه کنید؛ چیزی که در هیچ جای دیگر دنیا برای شما ممکن نیست. تنها دو شعبه دیگر دیزنی لند، یکی در آمریکا و یکی در پاریس وجود دارد.

پارک آبی هنگ کنگ

این پارک در سال 1977 تاسیس شد. پارک آبی هنگ کنگ در واقع یک پارک موضوعی، با موضوع زندگی دریایی است که در آن حیوانات، بازی های هیجان انگیز و نمایش های زیبا وجود دارند. این پارک در بخش جنوبی هنگ کنگ قرار گرفته و بیش از 915،000 متر مربع مساحت دارد.

به مناسبت 40مین سالگرد تاسیس، این پارک غذاهای محلی قدیمی و جدید هنگ کنگ را هم در تمام طول سال آماده داره و ارائه می نماید. بعضی از جاذبه های اصلی این پارک: ماجراجویی در استرالیا (تماشا حیوانات استرالیایی در هنگ کنگ)، مشاهده حیوانات آسیایی، بزرگترین آکواریوم دنیا برای تماشا 360 درجه نمایش های آبی و …

بازار شبانه هنگ کنگ

با غروب آفتاب، فروشندگان جدیدی به خیابان می آیند و خوانندگان و کف بیننان مختلفی هم پیدایشان می گردد. به بازار شبانه خیابان تمپل هنگ کنگ خوش آمدید! بازاری محبوب و شلوغ در مرکز شهر هنگ کنگ، و مناسب برای درک اتمسفر بومی شهر. در این بازار می توانید لوازم جانبی خرده زیر، چای، وسایل الکترونیکی، ساعت، لباس مردانه، زیورآلات، غذاهای دریایی، نودل و… را پیدا کنید.

برج ساعت هنگ کنگ

یکی دیگر از جاذبه های هنگ کنگ، برج ساعت آن است که 44 متر ارتفاع دارد. این برج در سال 1915 ساخته شد. در ابتدا این برج در کنار یک ایستگاه قطار قرار داشت. این ایستگاه مدت ها است که دیگر وجود ندارد، ولی این برج به عنوان یک بنای یادبود از انقلاب صنعتی همچنان وجود دارد. این بنا همچنین یادبودی از میلیون ها فرد چینی است که از این ایستگاه عبور کردند تا به وسیله بندر این شهر در سایر نقاط دنیا زندگی نمایند.

بلوار ستارگان هنگ کنگ

به لطف کوشش های صنعت فیلم سازی هنگ کنگ در طی قرن گذشته، خیلی از آسیایی ها و مردم سایر بخش های دنیا، قبل از اینکه به هنگ کنگ بیایند، با شهر این و نمای آن آشنا هستند. بلوار ستارگان به افرادی ادای دین میکند که به هنگ کنگ یاری کردند تا نام هالیوود شرق را بگیرد.

در این بلوار می توانید نمایشگاه های مرتبط با فیلم، فیلم های درحال پخش و باغ ستارگان را ببینید.

در باغ ستارگان مجسمه هایی از ستارگان مشهور سینما هنگ کنگ مانند بروس لی وجود دارد. علاوه بر این، اثر دست 20 ستاره سینمایی دیگر، نمایشگاه هایی با موضوع فیلم و نقاشی های دیواری فیلم های قدیمی را می توانید مشاهده کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 400

به "دیدنی ترین جاذبه های هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی ترین جاذبه های هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید