خبر خوب برای صاحبان گوشی Galaxy Note 9

به گزارش مجله وتورلد، برای آن دسته از کاربران گوشی های پرچمدار سال 2018 سامسونگ که هزینه گزافی را برای خرید گوشی خود پرداخته بودند یکی از بدترین اخبار این بود که سامسونگ برنامه ای برای عرضه نسخه های بروزرتر و بهتر One UI برایشان عرضه نمی گردد. به نظر باید منتظر تغییراتی مثبت در این زمینه بود.

خبر خوب برای صاحبان گوشی Galaxy Note 9

سامسونگ در سال 2018 دو گوشی با ارزش خرید بالا یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 را عرضه کرد که با توجه به فرایند افزایشی نرخ دلار در کشور ما هنوز به عنوان یکی از بهترین دستگاه ها به شمار می آیند.

معمولاً رسم در سامسونگ عرضه دو بروزرسانی عظیم و مهم برای گوشی های پرچمدار شرکت است و به همین دلیل وقتی شما گوشی را با نسخه x خریداری می کنید انتظار دارید که تا دو نسخه بعدی آن را نیز بدون دردسر دریافت کنید.

اما بحث مهمتری که این روزها باید به آن توجه کرد حوزه رابط کاربری است. بسیاری از نرم افزارها مانند دوربین و نرم افزارهای اختصاصی قلم برای گوشی های پرچمدار سامسونگ مستقل از نسخه اندروید و در واقع در دل رابط کاربری One UI هستند.

بعد از بروزرسانی اخیر سامسونگ برای گوشی های Galaxy S9 و Galaxy Note 9، این دو گوشی به رابط کاربری نسخه One UI 2.0 بروز شد که در دیگر دستگاه های میان رده شرکت نیز دیده می شوند.

در عین حال کاربران این گوشی ها با دیدن امکاناتی که در نسخه One UI 2.1 واقع شده است به این سوال می رسند که آیا این امکانات برای گوشی آنها نیز عرضه می شود یا خیر. در حالیکه اخبار اولیه حاوی پاسخ منفی برای این سوال بوده است در فروم کره جنوبی سامسونگ یکی از مدیران این فروم به صراحت اذعان نموده که تیم توسعه نرم افزاری سامسونگ در حال آنالیز شرایط برای عرضه این نسخه برای کاربران گوشی Galaxy Note 9 است.

در این مطلب به صورت ویژه به این مورد اشاره شده که سامسونگ در کوشش است تا به هماهنگی مورد احتیاج برای عرضه این بروزرسانی برای گوشی Galaxy Note 9 باشد و در این راه آنالیز و شناسایی قابلیت های نرم افزارهای جدید مانند دوربین و تضمین اجرای صحیح آنها در دل گوشی های قدیمی تر باید حاصل شود.

با احتساب این خبر می توان به صورت ضمنی تأیید کرد که سامسونگ در هر حال بروزرسانی جدید One UI 2.1 را برای کاربران گوشی Galaxy Note 9 عرضه خواهد نمود ولی همچنان تأیید این مورد برای گوشی Galaxy S9 در هاله ای از ابهام واقع شده است.

شاید این خبر بتواند موضوعی بسیار امیدوارکننده برای کاربران گوشی Galaxy Note 9 باشد که توانایی بالای دستگاه خود از حیث سخت افزار را می بینند و انتظار دارند بتوانند قابلیت های گوشی با یک نسخه بالاتر را در گوشی خود نیز داشته باشند.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 980

به "خبر خوب برای صاحبان گوشی Galaxy Note 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای صاحبان گوشی Galaxy Note 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید