خبرنگاران 7 هندبالیست آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

به گزارش مجله وتورلد، ارومیه- خبرنگاران- رییس هیات هندبال آذربایجان غربی گفت: هفت بازیکن از استان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

خبرنگاران 7 هندبالیست آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

شاهین کهنمویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: محمدمهدی اسدی، حسین حیدریان، علی حیدریان، کارو صوفی احمدی، عرفان گلچین، علی عسگرزاده و شایان آژیده این بازیکنان را شامل می شوند.

وی اضافه کرد: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان (گروه الف) جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 1401 طی روزهای 17 تا 20 فروردین به میزبانی شاهرود برگزار می شود و هندبالیست های استان به این اردو اعزام خواهندشد.

رییس هیات هندبال آذربایجان غربی اضافه کرد: اسفندماه سال گذشته نیز 2 هندبالیست استان به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند.

نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در سال 1400 به منظور حضور در مسابقات نوجوانان آسیای با شرکت 74 بازیکن در دو گروه از 17 فروردین ماه در شاهرود آغاز می شود و هندبالیست های مختلف سراسر کشور در این اردو حضور زیر نظر کادرفنی متشکل از مهدی رهبری به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا، محمدرضا جعفرنیا و محمد سیاوشی به عنوان مربی، مصطفی داوری به عنوان بدنساز و رضا سرسنگی به عنوان پزشکیار حضور خواهندداشت.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1610

به "خبرنگاران 7 هندبالیست آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7 هندبالیست آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید