خبرنگاران 10 هزار مترمربع از معابر شهر سقز آسفالت شد

به گزارش مجله وتورلد، سنندج - خبرنگاران - معاون عمرانی شهرداری سقز به فعالیت 3 اکیپ کاری مستمر شهرداری سقز در بحث آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: تا به امروز 10 هزار متر مربع از معابر شهر با یک هزار و 500 تن (آسفالت تولیدی) بازسازی شده است.

خبرنگاران 10 هزار مترمربع از معابر شهر سقز آسفالت شد

علی پورکریم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شهرداری سقز از اوایل امسال به صورت مستمر خدمات رسانی بهتر به شهروندان را در دستور کار قرار داد و در این راستا 10 هزار مترمربع از معابر سطح شهر را آسفالت کرده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی علیرغم کمبود بودجه و اعتبارات، شهرداری با بهره گیری از تمام امکانات موجود سعی در خدمات رسانی مناسب و شایسته به شهروندان دارد، افزود: با برنامه ریزی های اجرا شده و درصورت تامین قیر مورد نیاز، آسفالت معابر و کوچه هایی که تا آخر سال 98 تعهد داده ایم را انجام می دهیم همچنین روکش و آسفالت برخی خیابان های اصلی نیز انجام خواهد شد.

آرامستان آیچی ساماندهی می شود

شهرداری سقز بنا به ضرورت اجتماعی، افزایش جمعت شهری و بالتبع افزایش مرگ و میر در طی سالیان اخیر، ضمن توسعه آرامستان شهدا و ساماندهی گلزار شهدا و بعدا نبود زمین برای دفن اموات در آرامستان شهدا و در سال 1387 اقدام به تهیه زمین در کیلومتر سه جاده بانه روبروی روستای آیچی کرد که مساحت آن حدود 16 هکتار است.

آرامستان آیچی دارای مسجد، غسالخانه، سیستم تصفیه فاضلاب، سالن انتظار، ساختمان اداری و مغازه حجاری است و شهرداری با استقرار اتوبوس در روزهای دوشنبه و پنجشنبه برای ایاب و ذهاب زیارت کنندگان اهل قبور به آنها خدمات رسانی می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری سقز در این راستا از آغاز اقداماتی اجرایی برای ساماندهی آرامستان آیچی خبر داد و گفت: بهسازی و آسفالت ورودی آرامستان برای تسهیل در دسترسی شهروندان و مراجعین، تسطیح و بهسازی پارکینگ مقابل درب آرامستان در حال انجام است.

اهون اردلان افزود: نصب درب ورودی برای کنترل ورود و خروج ها، نصب و رنگ آمیزی صندلی برای نشستن، ساخت و رنگ آمیزی آبخوری، رنگ آمیزی و زیباسازی جداول، ساماندهی و کاشت فضای سبز میدان آرامستان از دیگر اقداماتی است که اجرای آنها در سال 99 در دستور کار قرار گرفته است.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1075

به "خبرنگاران 10 هزار مترمربع از معابر شهر سقز آسفالت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 هزار مترمربع از معابر شهر سقز آسفالت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید