جام حذفی اسپانیا، صعود نفس گیر بارسلونا به فینال با بازگشتی هیجان انگیز برابر سویا

به گزارش مجله وتورلد، تیم فوتبال بارسلونا با جبران باختش برابر سویا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا به فینال تورنمنتی که بیشترین تعداد قهرمانی در آن را دارد، صعود کرد.

جام حذفی اسپانیا، صعود نفس گیر بارسلونا به فینال با بازگشتی هیجان انگیز برابر سویا

به گزارش خبرنگاران، در نخستین شب از بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، چهارشنبه شب تیم های فوتبال بارسلونا و سویا در استادیوم نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر صفر بارسایی ها انتها یافت.

بارسلونا در حالی پا به میدان گذاشت که به خاطر باخت 2 بر صفر بازی رفت کار سختی برای صعود داشت، اما گل زودهنگام عثمان دمبله در دقیقه 12 روحیه و شانس مردان رونالد کومان برای رقم زدن بازگشتی عظیم را بالا برد.

بارسلونا اما برای زدن گل دوم متحمل زحمت و فشار زیادی شد و در حالی که تنها چند ثانیه با حذف از این رقابت ها فاصله داشت، با ضربه سر جرارد پیکه در دقیقه چهارم وقت های تلف شده نیمه دوم گل دوم را هم زد و به این ترتیب همه چیز به تساوی و بازی به وقت های اضافه کشیده شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در دقیقه 74 نیز مارک آندره تر اشتگن دروازه بان آلمانی کاتالان ها با مهار ضربه پنالتی لوکاس اوکامپوس تیمش را در بازی نگه داشت.

در وقت های اضافه بارسلونا کار آسان تری داشت، چرا که سویا در دقیقه 2+90 با اخراج فرناندو مجبور شد 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

بارسلونا خیلی زود از فزونی عددی اش استفاده کرد و با گلی که مارتین برایت ویت زد اختلاف را به سه گل رساند. کار کاتالان ها با اخراج یکی دیگر از بازیکنان سویا آسان تر هم شد. دومین اخراجی سویا لوک دیونگ بود که در دقیقه 103 از داور به خاطر شیوه اعتراضش کارت قرمز گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با پیروزی 3 بر صفر در این بازی در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت، با نتیجه 3 بر 2 مقابل سویا به فزونی رسید و به فینال تورنمنتی که با 30 قهرمانی پرافتخارترین تیم آن محسوب می گردد، صعود کرد.

دیگر فینالیست جام حذفی اسپانیا در فصل 21-2020 امشب با مصاف تیم های لوانته و اتلتیک بیلبائو معین می گردد. ملاقات رفت این دو تیم در خانه بیلبائو یک - یک مساوی تمام شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1561

به "جام حذفی اسپانیا، صعود نفس گیر بارسلونا به فینال با بازگشتی هیجان انگیز برابر سویا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی اسپانیا، صعود نفس گیر بارسلونا به فینال با بازگشتی هیجان انگیز برابر سویا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید