تور هوشی مین گردی ، سفر به بزرگ ترین شهر ویتنام

به گزارش مجله وتورلد، عده زیادی از مردم هستند که هوادار سفر به کشوری غیر از کشور خود می باشند. مناطق بسیار زیبایی در دنیا وجود دارد که هنوز افراد بسیاری از وجود چنین مناطقی بی خبر می باشند. یکی از مناطقی که هم دارای جاذبه های گردشگری زیبا و در عین حال تاریخی می باشد و هم هزینه سفر در آن بالا نخواهد بود، هوشی مین نام دارد. هوشی مین نام شهری در کشور ویتنام می باشد که گوینده ماهری در بیان حوادث و نحوه زندگی مردم در ادوار گذشته می باشد. شهر هوشی مین را انتخاب کنید تا با یکی از زیباترین و پرجمعیت ترین شهرهای دنیا آشنا شوید. اکنون کمربندهای خود را ببندید تا قبل از سفر در واقعیت، با ماشین ذهن خود سفری خیالی و لذت بخش را به این منطقه زیبا داشته باشیم. با تور هوشی مین گردی همراه باشید برای سفری هیجان انگیز. پس با ما در مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید برای سفر به شهر هوشی مین ویتنام...

تور هوشی مین گردی ، سفر به بزرگ ترین شهر ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

معرفی هوشی مین در ویتنام

قبل از این که هوشی مین گردی را آغاز کنیم، بد نیست تا کمی با این شهر زیبا آشنا شویم. نام دیگر شهر هوشی مین ویتنام که در گذشته با آن معروف بوده است، سایگون می باشد. در گذشته های دور درست قبل از جنگ ویتنام، این شهر لقب پایتخت ویتنام جنوبی را از آن خود نموده بود. در عصر امروز این شهر لقب بزرگ ترین و پر جمعیت ترین را در کل ویتنام به خود اختصاص داده است. یکی دیگر از نکات در خصوص گذشته شهر هوشی مین ویتنام و شهرت آن در سده 17 میلادی بود. در آن سده نام این شهر پری نوکور بود که پر اهمیت ترین بندر در کامبوج به شمار می رفت. این شهرت و نام به زمان قبل از اتصال این بندر به کشور ویتنام مربوط می شود.

برای درک بهتر موقعیت جغرافیایی این منطقه در ویتنام، باید گفت که ساحل زیبای رودی به نام سایگون این شهر را در آغوش خود کشیده است؛ درست در 60 کیلومتری دریای چین جنوبی و 1760 کیلومتری هانوی یا همان پایتخت امروزی کشور ویتنام.

هوشی مین گردی در لا به لای جاذبه های گردشگری

هوشی مین گردی در هزارتوی مناطق دیدنی، به سفری جاودانه در ویتنام تبدیل خواهد شد. انواع جاذبه های گردشگری در این شهر به چشم می خورد که گشت و گذار در هر یک از این مکان ها لذت و تفریح خاص خود را دارد. با ما همراه باشید تا با این جاذبه ها آشنا شوید.

هوشی مین گردی در محله چینی ها

یکی از مناطقی که در شهر هوشی مین ویتنام انواع مایحتاج شما را فراهم می نماید و علاوه بر این لذت خاصی از پرسه زنی در لا به لای انواع مغازه ها را به شما می بخشد، همین محله چینی ها می باشد. این منطقه که به چینی ها اختصاص دارد، با انواع غذا ها و خوراکی های چینی خوشمزه آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران می باشد تا سفری خوشمزه را در ویتنام به آن ها هدیه کند. در این منطقه قدیمی و زیبا معابدی دیده می شود که هر یک از این ها خود به تنهایی، یکی از جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین ویتنام را تشکیل می دهند. چنان چه هوشی مین گردی را به این منطقه کشاندید، بازدید از معابد چاتام و چاینیز چوآ کوآن آم را از قلم نیاندازید که تماشای این مکان ها خالی از لطف نخواهد بود. پیاده روی لذت بخش در هوشی مین را در این محله تجربه کنید.

هوشی مین گردی در دل تونل کو چی

قدمت این تونل تاریخی در شهر هوشی مین ویتنام به سال 1960 باز می شود. در آن سال ها که اوج جنگ با آمریکایی ها بود، این تونل را به عنوان کمکی برای جنگ ساختند که در عصر امروز به یکی از جاذبه های گردشگری تاریخی در ویتنام تبدیل شده است. این تونل یکی از ماهرترین گوینده های جنگ ویتنام در کل کشور می باشد. وسعت این تونل به طول 500 کیلومتر به ثبت رسیده است که می توانید با قدم زدن در این مکان سفری لذت بخش به گذشته را داشته باشید. شما می توانید با تور هایی که هوشی مین گردی را به مسافران خود ارائه می دهند، از این تونل دیدن کنید. چنان چه توری که انتخاب کردید، این مکان را در لیست جاذبه های گردشگری شهر هوشی مین ویتنام نداشت، می توانید خود به تنهایی و به راحتی گشت و گذاری پر از لذت تاریخی را در این تونل تجربه کنید.

هوشی مین گردی در موزه ای زیبا

موزه ای به نام کاخ فرمانداری از شهرت خاصی در شهر هوشی مین ویتنام برخوردار است که می توان لقب مشهور ترین موزه در این شهر را به این کاخ داد. ولی موزه ای که در این قسمت به توضیح آن خواهیم پرداخت با کاخ فرمانداری تفاوت دارد و این موزه دارای سلاح های جنگی و هواپیماهای جنگده امریکایی و... می باشد که هر یک به نحوی حال و هوای این موزه را تحت تأثیر خود قرار داده است. چشم انداز و متد معماری به کار رفته در این موزه به قدری زیبا است که هر نوع سلیقه ای را به سمت خود می کشد. هوشی مین گردی خود را با حضور در این مکان جنگی و قدیمی، لذت بخش کنید.

هوشی مین گردی در موزه ای به نام موزه تاریخ ویتنام

یکی دیگر از موزه هایی که در شهر هوشی مین، لذت گشت و گذار در هزارتوی تجهیزات و آثار به جای مانده از جنگ را به گردشگران هدیه می نماید، موزه تاریخی ویتنام نام دارد. در گذشته های دور اتفاقات بسیاری در کشور ویتنام اتفاق افتاده است که هر کدام به نحوی در تاریخ و سابقه این کشور و شهر تأثیر داشته است. اگر علاقه مند به دانستن این حوادث می باشید، کافی است تا خود را به این موزه در شهر هوشی مین در ویتنام برسانید و هوشی مین گردی خود را تاریخی و لذت بخش کنید. از سال 1700 میلادی، یادگاری های بسیاری اعم از لباس و لوازم خانگی و... در این مکان فریبندگی می نمایند. لذت دیدن آثار جنگی و فرهنگی گذشته های دور را در هوشی مین گردی در ویتنام از دست ندهید.

هوشی مین گردی در کلیسای جامع نتردال

یکی از زیباترین و قدیمی ترین بناها در هوشی مین کلیسای نتردال نام دارد. با توجه به تحقیقاتی که بر روی این بنا صورت گرفته است، قدمت آن به سال های 1877 تا 1883 مربوط می شود. با این تفاسیر هوشی مین گردی در یک بنای با قدمت و زیبا که جامه ای از جنس آجر های قرمز به تن نموده است می تواند از لذت بخش ترین ها در هنگام سفر به ویتنام باشد. با قدم زدن در کنار این برج متوجه ارتفاع آن خواهیم شد که دقیق تر این ارتفاع عددی بالغ بر 58 متر می باشد. یکی دیگر از زیبایی هایی که در گشت و گذار در این مکان عاید ما خواهد شد، تعداد برج ها می باشد که دو عدد برج یک مجسمه مریم مقدس را در حصار خود قرار داده اند. این ارتفاع 58 متر در اصل به هر دوی این برج ها مربوط می شود؛ یعنی هر کدام از این 2 برج تا ارتفاع 58 متری از سطح کره خاکی فاصله گرفته اند. لذت قدم زدن در یک کلیسای قدیمی را از دست ندهید.

هوشی مین گردی در معبدی به نام جاد پاگودا

اگر از دسته افرادی هستید که به گشت و گذار در مکان های مقدس علاقه مندید، به این معبد مشهور در هوشی مین ویتنام سری بزنید. شهرت و آوازه این معبد به حدی است که با آوردن نام این معبد قدیمی در این شهر، همه مردم نشانی آن را به شما خواهند داد. اگر هوشی مین گردی را به این مکان دیدنی و تاریخی بکشانید، یکی از مواردی که توجه شما را به خود جلب خواهد نمود، تصاویری می باشد که خدایان را نشان می دهد. در کنار این تصاویر زیبا و پر قدمت، مغازه هایی وجود دارد که سبک معماری در آن ها چشم هر گردشگری را مسحور خود می نماید. این معبد توانسته نام خود را در لا به لای دیگر معابد مشهور کشور ویتنام جای دهد.

هوشی مین گردی در موزه ای دیگر به نام رمنانت

اغراق نیست اگر گفته شود که این موزه مهم ترین و ماهرترین گوینده در بیان حوادث و جنگ ویتنامی هاست؛ چرا که این موزه در اصل یک موزه جنگی به شمار می آید که در آن انواع وسایل و یادگاری های جنگی و قدیمی به چشم می خورد که یکی از پس از دیگری به زیبایی هر چه تمام تر فریبندگی می نماید. اگر هوشی مین گردی در ویتنام را به فضای باز این موزه بکشانید، دیدن هواپیماهای جنگی و توپ و تانک، حال و هوای سفر به ویتنام شما را منحصر به فرد و خاص می نماید. یکی از نکاتی که برای وارد شدن به این موزه باید در نظر بگیرید، پرداخت ورودی آن می باشد که حدود 2000 تومان می باشد که این مبلغ در برابر فضا و جو خاص این موزه بسیار ناچیز است. این موزه این موضوع را به اثبات رسانده است که لقب هواداران کمونیست را بر روی خود بگذارد؛ چرا که ثروتمندی و پولداری را به شکل خوک هایی در آورده است که سر تعظیم فرود آورده اند. سفر به هوشی مین ویتنام را با بازدید از این موزه جاودانه و تاریخی کنید.

هوشی مین گردی در معبد زیبای کائو دای

این معبد زیبا و مقدس در اصل در تصرف فرقه ای به نام کائو دای می باشد که حدود یک قرن در این شهر فعالیت می نمایند. معبدی که در این جا به توضیح آن می پردازیم، در اصل به پیروان این فرقه نوپا تعلق دارد که در بین دیگر معابد این مذهب، اصلی ترین پایگاه یا همان معبد می باشد. از اصلی ترین دلایل جذب توریست و گردشگر به این مکان، متد ساخت و ساز آن می باشد که از زیباترین و چشمگیرترین متد ها می باشد. لذت دیدن یک مکان مذهبی که فرقه ای جدید در آن به فعالیت می پردازند را از دست ندهید.

هوشی مین گردی در جزیره ای زیبا به نام کان جیو

وقت آن رسیده است که سفر به ویتنام را پس از پرسه زنی در لا به لای مکان های مقدس و مکان های تاریخی، به طبیعتی زیبا و لذت بخش بکشانیم. جزیره ای به نام کان جیو وجود دارد که لذت سفر به هوشی مین و ویتنام را چند برابر می نماید. چشم انداز و منظره ساکت و بکر این منطقه از مناطقی است که مهارت خاصی در القای آرامش و انرژی مثبت به گردشگران دارد. اگر می خواهید تا لذت هوشی مین گردی را کمی از حال و هوای تاریخی به طبیعت بکشانید، این مکان بهترین انتخاب در هزارتوی طبیعت و مکان های دیگر در هوشی مین می باشد.

هوشی مین گردی در بازار پر هوادار بن تان

هر شهر و کشوری برای خود بازارها و مراکز خریدی دارد که در آن ها اجناس و مواد غذایی گوناگون به فروش می رسد. در هوشی مین نیز بازاری به نام بن تان به چشم می خورد که لذت گشت و گذار در آن از معدود لذت هایی است که در هر بازاری نصیب آدمی نمی شود؛ چرا که پس از خرید مایحتاج و سوغاتی با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ها، خوردن غذای محلی و مخصوص این شهر نیز به لذت این بازار گردی شما می افزاید. یکی از نکاتی که در هنگام رفتن به این بازار از قلم نیاندازید، این است که این بازار متأسفانه امنیت زیادی ندارد. پس از بردن هر گونه لوازم قیمتی همراه خود خودداری کنید تا هوشی مین گردی با خیال آسوده و لذت بخش را در این مکان تجربه کنید.

هوشی مین گردی در پارک زیبای 23 سپتامبر

یکی از لذت بخش ترین های هر سفری، استراحت و گشت و کذار در دل طبیعتی بکر و آرام می باشد که می تواند خاطرات جاودانه ای را برای هر فردی رقم بزند. در خصوص تفریحات موجود در این پارک، صحبت های زیادی وجود دارد که تجربه آن ها را بر عهده خودتان می گذاریم. یکی از تفریحاتی که می تواند شوق رسیدن به این پارک زیبا در هوشی مین را افزایش دهد، یادگیری تان چی می باشد. چشم انداز بی نظیر و لذت بخش این پارک فرصت صرف ناهاری خوشمزه را در دل منظره ای خاص به گردشگران هدیه می نماید.

چشم اندازی زیبا از هوشی مین در برجی به نام سایگون اسکای دک

همواره تفریح نباید در دل طبیعت یا جاذبه های گردشگری تاریخی باشد. گاهی می توان با منظره ای روبرو شد که اوج آرامش و انرژی برای هر فرد می باشد. یکی از این تفریحات، چشم دوختن به شهر مورد نظر از زاویه ای تکرار نشدنی می باشد. اگر به این تفریح علاقه مندید، کافی است تا به برج سایگون اسکای دک سری بزنید. این برج یکی از لذت بخش ترین منظره ها را در پیش روی شما قرار می دهد. از نکاتی که باید در خصوص این برج زیبا و رویایی بدانید، تعداد طبقات و هزینه لازم برای ورود به این ساختمان می باشد. با قدم زدن در بیرون این ساختمان، نمایی خیره نماینده از 49 طبقه در روبروی چشمان شما خواهد بود. این مکان نیز مانند بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری، مبلغی را به عنوان ورودی برای گردشگران در نظر گرفته است که این مبلغ 27000 تومان می باشد. لذت پرسه زنی در طبقات مختلف این برج را در سفر به ویتنام از دست ندهید.

مبالغ پرداختی در سفر به هوشی مین ویتنام

هر سفری برای خود هزینه هایی در پی خواهد داشت که این مبالغ اعم از هزینه لازم برای اجاره اتاق و خوراک و حمل و نقل و سوغاتی و... می باشد. برای سفر به هوشی مین هزینه های لازم را به شما خواهیم گفت تا با بودجه کافی این سفر را آغاز کنید.

اقامتگاه یا هتل: یکی از واجبات هر سفر لذت بخشی، رزرو جا و اتاق می باشد تا پس از گردشگری در هزارتوی جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر، استراحتی پر از لذت و آرامش را سپری کنید. در شهر هوشی مین می توانید بنا بر بودجه و سلیقه ای که دارید در مسافرخانه یا هتل اقامت کنید. اگر انتخاب شما هتل می باشد، رنج قیمت بین 17000 تا 85000 تومان می باشد که بنابر بودجه همراه می توانید یکی از این هتل ها را انتخاب کنید. اگر هم بودجه کمتری را با خود به همراه داشتید، اصلا نگران نباشید! چرا که تنها با پرداخت 8000 الی 27000 تومان می توانید در یک مسافرخانه تمیز، شب خود را سپری کنید. البته در مسافرخانه ها نیز می توان اتاق هایی با کیفیت بسیار خوب پیدا کرد که قیمتش بالاتر می باشد. این قیمت در مسافرخانه های مذکور در رنج قیمت 29000 الی 87000 تومان به چشم می خورد.

خورد و خوراک

مسلما در هر سفری احتیاج به غذاهای خوشمزه و با کیفیت داریم تا انرژی لازم برای پرسه زنی در هزارتوی جاذبه ها را داشته باشیم. در سفر به هوشی مین ویتنام، برای خورد و خوراک احتیاج به پرداخت مبالغ هنگفت و بالا نیست؛ چرا که همان طور که در اول این مقاله به آن اشاره شد، این سفر در کل جزو سفر های ارزان قیمت محسوب می شود. یکی از لذت بخش ترین های یک سفر، چشیدن طعم خوب غذاهای مخصوص و محلی آن شهر می باشد. در هوشی مین نیز غذاهای محلی و خوشمزه ای نیز یافت می شود که با پرداخت 2700 تومان می توانید این غذا ها را امتحان کنید. رستوران هایی که در این شهر به چشم می خورند، قیمتی حدود 11000 تومان را به غذا های خود اختصاص داده است. آن دسته از افراد نیز که به فست فود علاقه مندند، با پرداخت حدود 6000 تومان می توانند طعم فست فودهای این شهر لذت بخش در ویتنام را بکشند. در شهر هوشی مین در ویتنام، خیابانی به نام فام نگو لائو، با انواع رستوران های شیک و با کیفیت، آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود تا خاطره ای خوشمزه و لذت بخش از سفر به بزرگ ترین شهر ویتنام را برایتان رقم بزند.

جا به جایی در سطح شهر

یکی دیگر از هزینه های معمول در هر سفری، هزینه ای است که باید بابت جا به جا شدن و رسیدن به مکان ها و جاذبه های گردشگری مختلف در یک شهر پرداخت کرد. چنان چه بخواهید در سطح شهر با تاکسی به مقاصد مختلف خود سفر کنید، باید به ازای هر یک کیلومتر مسافتی که طی می کنید، 1400 تومان را بپردازید، البته این مبلغ در خصوص یک کیلومتر اول 1600 تومان می باشد. یکی از نکاتی که در هنگام استفاده از تاکسی های این شهر لذت بخش باید در نظر داشته باشید، در خصوص تاکسی متر می باشد که عده ای تاکسی متر را به موقع روشن نمی نمایند. چنان چه بخواهید با وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر جا به جا شده و از بودن در کنار بومیان این شهر در ویتنام، نهایت لذت را ببرید، باید حدود 465 تومان پول به راننده اتوبوس بپردازید. در خصوص نحوه رسیدن از فرودگاه به خیابان های مرکز هوشی مین، باید حدود 27000 تومان پول پرداخت کنید. همان طور که می بینید، هزینه حمل و نقل در سطح این شهر لذت بخش نیز مناسب می باشد. با این تفاسیر کم کم به این نتیجه خواهیم رسید که این شهر زیبا با تمام جاذبه های گردشگری لذت بخش خود، توانسته در میان دیگر شهرها و مقاصد گردشگری دنیا در زمینه ارزان و به صرفه بودن، نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

سخن آخر

اکنون هوشی مین گردی خیالی خود را به سرانجام رسانده ایم و با انواع جاذبه های گردشگری لذت بخش این شهر زیبا در ویتنام آشنا هستیم. همچنین با توجه به هزینه گفته شده در خصوص هتل و غذا و حمل نقل، می توان با خیالی آسوده بودجه مناسب را با خود به همراه برد و از سفری در شهری پر آوازه و ارزان نهایت لذت را برد.

منبع: همگردی
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 277

به "تور هوشی مین گردی ، سفر به بزرگ ترین شهر ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هوشی مین گردی ، سفر به بزرگ ترین شهر ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید