ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد

به گزارش مجله وتورلد، شورای امنیت ملی ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام نمود که عملیات چشمه صلح ارتش این کشور تا دستیابی به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، اعضای شورای امنیت ملی ترکیه روز سه شنبه در مجتمع بش تپه آنکارا تشکیل جلسه ای داد. در انتها این جلسه با انتشار بیانیه ای تاکید شد که عملیات چشمه صلح ترکیه تا رسیدن به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

در این بیانیه به اتخاذ تمام تدابیر لازم برای آسیب ندیدن غیرنظامیان در جریان عملیات چشمه صلح اشاره شده و آمده است: این عملیات به برقراری صلح و ثبات در منطقه یاری می نماید و تا دستیابی به هدف خود ادامه خواهیم داد. در این راستا از کشورهای طرف توافق ایجاد منطقه امن در سوریه انتظار داریم که فعالیت های پاکسازی تروریست ها از این منطقه و همچنین تل رفعت و منبج را هرچه سریع تر به اتمام برسانند.

در بیانیه مذکور با تاکید بر اینکه ترکیه هیچ وقت در مورد مقابله با تروریسم از قبول هیچ مسؤولیتی شانه خالی ننموده و مبارزه با گروه تروریستی داعش را نیز با عزمی پایدار و قاطعانه انجام می دهد، از جامعه بین الملل به حمایت از کوشش های ترکیه برای بازگشت امن و داوطلبانه سوری ها به خانه های خود و دستیابی هرچه سریع تر آنها به صلح و آرامش در سرزمین شان دعوت شده است.

اعضای شورای امنیت ملی ترکیه همچنین تصمیمات درباره حوادث 1915 را که با توجه به ادعاهای بی پایه و فاقد اعتبار تاریخی و حقوقی اتخاذ شده اند، به شدت محکوم نموده و گفتند: دیگر وقت آن رسیده است که باید حقیقت را روشن کرد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،چشمه صلح موضوع بحث ترامپ و اردوغان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 628

به "ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه: عملیات چشمه صلح تا تحقق اهداف ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید