تاکتیک های دفاعی موفقی مقابل تایلند داشتیم

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، کیوال چاند سوتار صبح آدینه پس از پیروزی تیم ملی کبدی ایران مقابل تایلند در جمع خبرنگاران گفت: تایلند تیم خوبی است اما ما هم ایران و یکی از قدرت های کبدی هستیم و خوشبختانه با اختلاف به پیروزی رسیدیم.

تاکتیک های دفاعی موفقی مقابل تایلند داشتیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

وی اضافه نمود: ایران سطح بالایی نسبت به تایلند دارد و تاکتیک های دفاع و حمله را به خوبی اجرا و پیروز به کسب پیروزی شدیم.

سوتار توضیح داد: حضور بازیکنان ایرانی در لیگ کبدی هند یاری زیادی به تیم ما نموده و مهره های با تجربه ای در اختیار داریم.

وی در مورد دیدار بعدی ایران مقابل کره جنوبی گفت: تاکتیک های خاصی برای دیدار با کره جنوبی مد نظر داریم و یقینا در این دیدار پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران و تشویق تیم ایران گفت: تماشاگران زیادی برای تشویق ما به سالن آمدند که این حمایت آنها جای تقدیر دارد.

گفتنی است، تیم های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سریلانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 312

به "تاکتیک های دفاعی موفقی مقابل تایلند داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکتیک های دفاعی موفقی مقابل تایلند داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید