بهره برداری از نخستین پیست اسکی جنگلی ایران در اردبیل

به گزارش مجله وتورلد، استاندار اردبیل گفت: فاز نخست اولین و تنها پیست اسکی جنگلی کشور، زمستان سال 99 در منطقه اندبیل خلخال به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از نخستین پیست اسکی جنگلی ایران در اردبیل

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، اکبر بهنامجو در جلسه بررسی فرایند اجرای مجموعه گردشگری پیست اسکی اندبیل خلخال اظهار کرد: ساخت این پیست اسکی زمینه را برای رونق هر چه بیشتر منطقه فراهم می کند.

وی افزود: تجهیزات راه اندازی و آغاز به کار این مجموعه مهم گردشگری خریداری و وارد کشور شده و به زودی شاهد نصب این تجهیزات و امکانات برای بهره مندی گردشگران خواهیم بود.

استاندار اردبیل ادامه داد: افزایش ماندگاری مسافران در استان از برنامه های مهم برای رونق صنعت گردشگری است که راه اندازی چنین مجموعه هایی نقش بسزایی در این حوزه ایفا می کند.

بهنامجو بیان نمود: به منظور ماندگاری هر چه بیشتر گردشگران و مسافران در خلخال توافق شد در فاز بعدی احداث هتل و مجموعه اقامتی در این منطقه عملیاتی شود.

  • آشنایی با جاذبه های گردشگری استان اردبیل

وی با اشاره به هدف گذاری اجرا شده برای تحقق زمستان بیدار گفت: برای توسعه گردشگری زمستانی و خروج گردشگری استان از حالت فصلی، برنامه ریزی اساسی اجرا شده و پروژه های مختلفی در این بخش در شهرستان های استان در حال اجراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز با اعلام حمایت از سرمایه گذاران در بخش گردشگری استان اردبیل گفت: حمایت از سرمایه گذاران، زمینه را برای رونق گردشگری و به تبع آن توسعه اقتصادی فراهم می کند.

نادر فلاحی اظهار کرد: در دو سال اخیر زمینه ای فراهم شده تا در اسرع وقت بسترهای سرمایه گذاری در استان فراهم شود و اجرای پروژه های گردشگری توسعه یابد.

وی، پیست اسکی اندبیل را دارای ظرفیت بالا برای جذب گردشگران دانست و افزود: امیدواریم این پیست سبب تحول گردشگری منطقه خلخال شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1095

به "بهره برداری از نخستین پیست اسکی جنگلی ایران در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از نخستین پیست اسکی جنگلی ایران در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید