برگزاری کارگاه آموزشی بوم گردی در سوادکوه شمالی

به گزارش مجله وتورلد، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سوادکوه شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی توسعه گردشگری و بوم گردی در این شهرستان اطلاع داد.

برگزاری کارگاه آموزشی بوم گردی در سوادکوه شمالی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات آیا تحصیل در کانادا رایگان است هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، مرتضی قربانی، ظهر سه شنبه، 8 بهمن 98 با اشاره به ظرفیت های خوب سوادکوه شمالی در حوزه گردشگری گفت: توسعه این صنعت به خصوص در بخش بوم گردی می تواند رونق خوبی در اقتصاد جوامع محلی در این شهرستان ایجاد کند.

او اضافه کرد: این دوره با حضور دهیاران، بخشداران و فرماندار سوادکوه شمالی در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید و اساتید این حوزه در مورد معماری متناسب با منطقه و فرهنگ سازی در بوم گردی های شهرستان موضوعاتی را مطرح کردند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سوادکوه شمالی با اشاره به وجود 30 اقامتگاه بوم گردی در سطح شهرستان گفت: هشت پرونده تبدیلی و ایجادی نیز در این بخش در دست اقدام است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 811

به "برگزاری کارگاه آموزشی بوم گردی در سوادکوه شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی بوم گردی در سوادکوه شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید