بازیکنان ذوب آهن 12 کیلومتر دوندگی داشتند، 70 درصد آماده ام

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران، احسان پهلوان درباره شرایطش در روزهای تعطیلی فوتبال گفت: در حال حاضر به لحاظ شرایط جسمانی در شرایط خوبی قرار دارم و شخصاً با انجام تمرینات، تا هفتاد درصد آمادگی خود را حفظ نموده ام و سی درصد باقی مانده را نیز هنگامی که به امید خدا به تمرینات تیمی بازگشتیم نهایتاً بین سه تا چهار هفته بدست آورده و به شرایط آرمانی باز خواهم گشت.

بازیکنان ذوب آهن 12 کیلومتر دوندگی داشتند، 70 درصد آماده ام

وی اعلام نمود: ماندن در خانه برای بازیکنانی مثل ما که هفت روز هفته در کوران مسابقات لیگ برتر درگیر بودیم و بدنمان در اوج آمادگی بود، فوق العاده سخت است ولی چاره ای نیست. باید حرفه ای باشیم و به هر نحو ممکن خودمان را با شرایط موجود وفق داده و آماده نگه داریم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره این تیم یادآور شد: شرایط تیم فوتبال ذوب آهن با آمدن مربی جدید خارجی خیلی بهتر شد و ما به سرعت داشتیم رو به سمت نتایج خوب می رفتیم. احساس می کنم که اگر لیگ ادامه می یافت صندلی ما خیلی بالاتر می رفت، چون کیفیت بازی ما هم متفاوت شده بود و هر بازیکن به جرات در هر بازی 11 تا 12 کیلومتر می دوید. مطمئن هستم که در صورت شروع لیگ، باز هم سیر صعودی را شروع خواهیم کرد چرا که ذوب آهن همواره جزو تیم های مدعی و نماینده ایران در رقابت های آسیایی بوده و خواهد بود.

پهلوان در ارتباط با شرایط تیم در روزهای تعطیلی لیگ گفت: در حال حاضر کلیه تمرینات به صورت آنلاین به بازیکنان ارائه می گردد و کماکان ادامه دارد، اگرچه تمرین آنلاین جای تمرین گروهی را نمی گیرد اما بازیکنان نیز در این شرایط نباید تنها به تمرینات آنلاین بسنده نمایند و باید در خانه و مکان های مطمئن تمرینات را ادامه بدهند. خود من علاوه بر تمرینات تیم، در خانه با تردمیل و تمرینات هوازی و وزنه آمادگی ام را حفظ می کنم البته برای ما که فوتبال علاوه بر شغل عشقمان نیز هست این دوری از زمین و توپ خیلی سخت است.

بازیکن ذوب آهن که با سایت این باشگاه مصاحبه نموده است، اعلام نمود: شخصا همواره از حواشی به دور بوده و تمام و کمال در خدمت تیم و باشگاه ذوب آهن هستم چرا که من فرزند ذوب آهنم و در این باشگاه رشد کردم. همواره برای بالابردن صندلی ذوب حداکثر کوشش خود را می کنم.

پهلوان در سرانجام توضیح داد: خواهش من از همه این است که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند چون متاسفانه گاهی اوقات بعضی را مشاهده می کنم که گویی کاملا بی توجه به این بیماری خطرناک هستند و از ماسک و دستکش استفاده نمی نمایند که این باعث تاسف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1038

به "بازیکنان ذوب آهن 12 کیلومتر دوندگی داشتند، 70 درصد آماده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ذوب آهن 12 کیلومتر دوندگی داشتند، 70 درصد آماده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید