بازداشت کلاهبردار 25 هزار میلیارد تومانی توسط پلیس اینترپل

به گزارش مجله وتورلد، تهران (پانا) - رئیس پلیس بین الملل ناجا از بازداشت فردی به اتهام کلاهبرداری 25 هزار میلیارد تومان اطلاع داد.

بازداشت کلاهبردار 25 هزار میلیارد تومانی توسط پلیس اینترپل

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار هادی شیرزاد در این باره گفت: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر اینکه فردی به اتهام جعل، استفاده از اسناد غیر واقعی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ بیش از یک میلیارد دلار، کلاهبرداری نموده است و هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس بین الملل ناجا نهاده شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا شرح داد: این متهم به همراه دیگر همدستان خود با تشکیل چند شرکت هم گروه در داخل و خارج از کشور و با مراجعه به نظام بانکی و ارائه اسناد جعلی و صوری تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را به مبلغ 25 هزار میلیارد تومان کلاهبرداری و به حساب وابستگان خود منتقل می کرد.

وی ادامه داد: در آنالیز های اولیه معین شد، متهم پس از ارتکاب جرم به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است که پس از وصول درخواست مرجع قضائی ضمن هماهنگی با سازمان اینترپل علیه وی اعلان قرمز صادر شد.

شیرزاد با اشاره به کوشش ماموران اینترپل تهران در ردیابی و بازداشت این متهم و همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه اعلام نمود: متهم پس از بازداشت، جهت ادامه فرایند رسیدگی به پفراینده، تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1693

به "بازداشت کلاهبردار 25 هزار میلیارد تومانی توسط پلیس اینترپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت کلاهبردار 25 هزار میلیارد تومانی توسط پلیس اینترپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید