باخت تیم لوکوموتیو در سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه

به گزارش مجله وتورلد، رقابت های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه با برگزاری چند مسابقه پیگیری شد.

باخت تیم لوکوموتیو در سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ، رقابت های فوتبال ساحلی سوپر لیگ روسیه امروز با برگزاری چند ملاقات پیگیری شد که در یکی از حساس ترین بازی ها تیم لوکوموتیو مسکو با ستارگان ایرانی خود (محمد احمد زاده و امیر حسین اکبری) به مصاف تیم دلتای روسیه رفت.

در بخش اول این ملاقات بازیکنان تیم دلتا توانستند در دقیقه 2:23 گل اول خود را به ثمر برسانند، اما بازیکنان تیم لوکوموتیو در دقیقه 5:06 گل تساوی را به ثمر رساندند. نیمه اول با نتیجه یک - یک به انتها رسید.

دلتایی ها بخش دوم این بازی را طوفانی شروع کردند و توانستند در دقایق 16:59، 18:05 و 18:46 گلزنی نمایند و نتیجه را 4 بر یک نمایند. لوکوموتیوی ها در دقیقه 20:06 توانستند یکی از گل های خورده را جبران نمایند.

در بخش سوم این بازی بازیکنان لوکوموتیو توانستند موقعیت های زیادی را بر روی دروازه تیم دلتا خلق نمایند و در دقیقه 24:23 به گل سوم خود دست یافتند.

در مجموع این ملاقات با نتیجه 4 بر 3 به صود تیم دلتا به انتها رسید. دلتایی ها با این برد 17 امتیازی شدند و صندلی دوم جدول را از لوکوموتیوی ها گرفتند. لوکوموتیو با 15 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1805

به "باخت تیم لوکوموتیو در سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت تیم لوکوموتیو در سوپر لیگ فوتبال ساحلی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید