اپل واچ سری 7 دارای ویژگی های مبتکرانه و طراحی پیشرفته

به گزارش مجله وتورلد، مینگ چی کو تحلیلگر نام آشنای محصولات اپل، اعلام نموده که نسل بعدی اپل واچ به روزرسانی های بزرگی چه در داخل و چه در خارج خواهد داشت. انتظار می رود ساعت هوشمند بعدی اپل در پاییز سال بعد معرفی گردد.

اپل واچ سری 7 دارای ویژگی های مبتکرانه و طراحی پیشرفته

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،در یادداشت جدیدی که جو روسینگول در مک رومر مشاهده نموده، کو اشاره می نماید که سال 2021 سال بزرگی برای اپل واج خواهد بود. به نظر می رسد که فروش اپل واچ فعلی یعنی سری 6 و مدل غافلگیر کننده میان رده SE، پیروز بوده است و بنابراین سال آینده برای ساعت هوشمند اپل بسیار متفاوت خواهد بود. سه سال اول برای اپل واچ یکسان طی شد و همگی از طراحی مشابهی برخوردار بودند. ساعت اول اپل در سال 2015 عرضه شد و به دنبال آن سری 2 در سال 2016 معرفی و عرضه شد وسپس نوبت به سری 3 رسید که در سال 2017 به بازارها راه پیدا کند.

سری 4 با تغییراتی همراه شد و نمایشگر آن از 42 به 44میلی متر رسید و حاشیه های صفحه نمایش کاهش پیدا کرد. این طراحی برای نسل 5 و 6 که به ترتیب در سال های 2019 و 2020 عرضه شدند حفظ شد و البته در اپل واچ SE نیز ادامه یافته است. پس طراحی جدید ساعت هوشمند اپل برای سال بعد کاملا منطقی به نظر می رسد. کو می گوید که تغییر بزرگی در ظاهر و باطن این ساعت ایجاد خواهد شد

اپل واچ های جدید که در سال 2021 عرضه می شوند از عملکرد نوآورانه مدیریت سلامت و بهبود در طراحی ظاهری بهره می برند.

همه این قابلیت ها بسیار هیجان انگیز هستند اما اشاره به ویژگی های مدیریت سلامت جذاب تر از همواره است. جای تعجب نیست چراکه اپل از روز اول به طور مداوم توانایی های پایش سلامتی و تناسب اندام اپل وچ را افزایش داده است. ویژگی های جدید سال جاری اضافه کردن رهیابی خواب، تایمر شستن دست و اندازه گیری اکسیژن سطح خون که البته فقط در سری 6 موجود است.

شایعاتی از وجود اندازه گیری قند خون به گوش می رسد که البته بعید به نظر می رسد این قابلیت برای سال 2021 آماده عرضه باشد. اما سایر عناصر مانند پیش بینی اختلال وحشت زدگی یا حتی شناسایی علائم کووید-19، می تواند بخشی از به روزرسانی اپل واچ بعدی باشد.

کو پیش بینی می نماید که نسل بعدی در پاییز سال 2021 معرفی گردد. سال بعد می تواند برای ظرفداران اپل واچ بسیار هیجان انگیز باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1343

به "اپل واچ سری 7 دارای ویژگی های مبتکرانه و طراحی پیشرفته" امتیاز دهید

2 کاربر به "اپل واچ سری 7 دارای ویژگی های مبتکرانه و طراحی پیشرفته" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واچ سری 7 دارای ویژگی های مبتکرانه و طراحی پیشرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید