اقدام دولت کانادا علیه ایران، صرفاً نمایشی است، لغو تحریم ارتباطاتی و پرونده ارباب سیر را آنالیز می کنیم

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: اقدام دولت کانادا و ادعای قطع روابط تجاری با ایران، اقدامی نمایشی است.

اقدام دولت کانادا علیه ایران، صرفاً نمایشی است، لغو تحریم ارتباطاتی و پرونده ارباب سیر را آنالیز می کنیم

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

سیدعباس عراقچی در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی خبرنگاران، در پاسخ به این سؤال که آیا دولت کانادا، تمام روابط تجاری و مالی خود را به دلیل فعالیت های هسته ای ایران تحریم نموده است، گفت: بین جمهوری اسلامی ایران و کانادا هیچ روابط تجاری وجود ندارد و این اقدامات دولت کانادا علیه کشورمان یک حرکت نمایشی است.

وی توضیح داد: دادگاه فدرال کانادا اخیراً تقلب را در انتخابات این کشور تأیید نموده است و این درحالی است که دولت کانادا از این موضوع نگران است لذا میخواهد با فرافکنی دنبال فرار از این موضوع باشد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا 25 سال حبس برای ارباب سیر به دلیل فشار بر ایران است و چرا دادگاه آمریکا چنین حکمی را صادر نموده است، اضافه نمود: در حال حاضر وزارت امور خارجه مشغول آنالیز موضوع پرونده ارباب سیر و لغو تحریم اینترنتی و موبایل از سوی آمریکا است.

این درحالی است که آمریکا ادعا نموده است که تحریم های اینترنتی و موبایل علیه جمهوری اسلامی ایران را لغو نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 252

به "اقدام دولت کانادا علیه ایران، صرفاً نمایشی است، لغو تحریم ارتباطاتی و پرونده ارباب سیر را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام دولت کانادا علیه ایران، صرفاً نمایشی است، لغو تحریم ارتباطاتی و پرونده ارباب سیر را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید