اعلام رای نفت مسجد سلیمان - استقلال، جریمه 5 میلیون تومانی شفر

به گزارش مجله وتورلد، کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران گفت.

اعلام رای نفت مسجد سلیمان - استقلال، جریمه 5 میلیون تومانی شفر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران از معوقه هفته ششم لیگ برتر در حالی 14 مهرماه در استادیوم شهید محمدی مسجد سلیمان برگزار گردید که از سوی هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت و کمیته انضباطی آرای خود را درباره این دیدار به توضیح زیر گفت:

- تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- وینفرید شفر، سرمربی استقلال تهران به خاطر رفتار غیر ورزشی علیه نیمکت تیم مقابل که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال نقدی محکوم شد.

- علیرضا مرزبان، سرمربی نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به سرمربی تیم مقابل و خروج از محوطه فنی که منجر به اخراج وی شد به توبیخ کتبی و 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- میلاد میداوودی، بازیکن نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیر ورزشی نسبت به سرمبی تیم مقابل و نیمکت آن به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شد.

- روح الله بهمنی، سرپرست مسجد سلیمان به دلیل اعتراضات مکرر و برخورد با داور چهارم مبلغ 20 میلیون ریال جریمه و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم شد.

- تیم مسجد سلیمان به خاطر تخلفات تماشاگران و انداختن لیزر به چشم دروازه بان و بازیکنان استقلال مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- پیغام احدی، کادر پزشکی مسجد سلیمان و سالیسو گرو، بازیکن استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی هر کدام به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.

آرای صادره قطعی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 79

به "اعلام رای نفت مسجد سلیمان - استقلال، جریمه 5 میلیون تومانی شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رای نفت مسجد سلیمان - استقلال، جریمه 5 میلیون تومانی شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید