میلاد عبادی پور: تیم جوان و با انگیزه ای داریم، به فکر برد و باخت نیستیم

به گزارش مجله وتورلد، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: باید یاد بگیریم در روزهای بد هم عملکرد مثبت خود را به نمایش بگذاریم.

میلاد عبادی پور: تیم جوان و با انگیزه ای داریم، به فکر برد و باخت نیستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور پس از پیروزی 3 بر یک تیم ایران برابر چین در لیگ ملت های 2022 گفت: به ملت ایران این پیروزی را تبریک می گویم. خوشبختانه مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم اما تیم در ست دوم کمی دچار مشکل شدیم. در ست سوم به بازی برگشتیم و توانستیم با حمایت یکدیگر و توصیه های کادر فنی پیروز میدان باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ادامه داد: به نظرم تمام بازیکنان در این مسابقه خوب درخشیدند. تیم جوانی داریم که همه با انگیزه هستند. ما به فکر برد و باخت نیستیم. قطعا از برد خشنود خواهیم شد، اما به فکر ارائه بازی خوب هستیم.

عبادی پور در سرانجام اضافه کرد: از این که در هر بازی صد در صد خود را به نمایش بگذاریم، خشنود می شوم. کاری به حریفان ندارم ممکن است یک روز، روز خوبمان باشد و یک روز، روز بدمان. باید یاد بگیریم در روزهای بد هم عملکرد مثبت خود را به نمایش بگذاریم. همین مسائل است که یک تیم جوان را برای تورنمنت های حساس تر، پخته تر و آماده تر می نماید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت های سال 2022 در گروه مردان از بامداد امروز (چهارشنبه 18 خرداد) در دو شهر اوتاوا و برازیلیا شروع شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف چین رفت و با شکست سه بر یک این تیم به اولین برد خود دست یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2122

به "میلاد عبادی پور: تیم جوان و با انگیزه ای داریم، به فکر برد و باخت نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلاد عبادی پور: تیم جوان و با انگیزه ای داریم، به فکر برد و باخت نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید