مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه تازه توییتر (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله وتورلد، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه تازه توییتر (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

گوگل در مسیر حذف آگهی های کلاهبرداری گام بر می دارد. این شرکت تصمیم دارد برنامه ریزی ویژه ای را برای برای محدود کردن تبلیغات غیرقانونی انجام دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تصاویر گوشی رونمایی نشده گوگل موسوم به Pixel 3 XL به وسیله یک راننده لیفت منتشر شده است. طی روزهای گذشته یک سایت تحلیلی روسی گوشی رونمایی شده گوگل را به نمایش گذاشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توییتر ویژگی نوی را آزمایش می نماید که امکان آنالیز شرایط آنلاین بودن کاربران را فراهم می نماید. این آزمون نو، یاری می نماید کاربران مثل فیسبوک امکان آنالیز گفتگوی کاربران با یکدیگر را فراهم می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جاروبرقی هوشمند موسوم به Evoy RoboVac یکی از قوی ترین محصولاتی است که اخیرا برای کاربران حساس به پاکیزگی رونمایی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارش های نشریات روسی حکایت از آن دارند که روسیه دسترسی ایالات متحده به ایستگاه فضایی بین الملل(ISS) را کاهش خواهد داد. پیش بینی می گردد این اتفاق در سال 2019 رخ دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2211

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه تازه توییتر (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از محدودیت های فضایی روسیه علیه ایالات متحده تا افزونه تازه توییتر (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید