جهت دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/هرمزگان مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به منظور تحقق دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای ادامه توسعه زیرساخت های جزیره، راستا دسترسی بندر صیادی روستای سلخ با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و 800 میلیون ریال آسفالت شد.

جهت دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد

حسین ناصری نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این مطلب مطرح کرد: این راستا به طول 1.2 کیلومتر دسترسی صیادان، ساکنان جزیره و گردشگران را به صیدگاه و بازار ماهی فروشان روستای سلخ آسان نموده و حمل و نقل محصولات شیلاتی را تسریع می بخشد.

وی اضافه نمود: بودجه این پروژه از محل اعتبارات مدیریت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم تامین شده و عملیات اجرایی نیز برعهده ما بوده است.

به گفته ناصری نژاد، عملیات زیرسازی این راستا در تفاهم نامه ای توسط دهیاری روستای سلخ به انجام رسیده است.

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم بر اهمیت سرعت عمل در نقل و انتقال آبزیان صید شده به بازار مصرف تاکید نمود و گفت: آسفالت این راستا، زمان رسیدن محصول به دست مشتریان را کاهش داده و به این ترتیب از افت کیفیت صید جلوگیری می نماید.

به گزترش خبرنگاران، روستای ساحلی سلخ در سواحل جنوبی قشم و به فاصله حدود هفتاد و پنج کیلومتری از شهر قشم قرار داشته و مردم این روستا عمدتا به شغل صیادی مشغول هستند. دو جاذبه طبیعی کاسه سلخ و بام قشم از ظرفیت های گردشگری این منطقه هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1165

به "جهت دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت دسترسی بندر صیادی سلخ آسفالت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید