فهرست هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

به گزارش مجله وتورلد، هرساله نمایشگاه بین المللی تهران شاهد برگزاری نمایشگاه های زیادی است. برگزاری این نمایشگاه ها، باعث سیل مسافران زیادی از شهرهای دیگر به تهران می گردد. از آنجا هم که تهران شهر شلوغ و پرترافیکی است، این عده در پی اقامت در هتلی نزدیک به نمایشگاه بین المللی تهران هستند تا در کمترین زمان به آن برسند. بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که در پی اقامت در هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران هستید، این پست را بخوانید.

فهرست هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

هتل استقلال

آدرس: تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

هتل استقلال تهران در بزرگراه چمران قرار گرفته و این به آن معناست که حتی با پای پیاده می توان به نمایشگاه بین المللی تهران رسید. هتل استقلال، بزرگترین هتل 5 ستاره مرکز است و امکاناتی در خور در دوبرج غربی و شرقی اش دارد. برای پیاده روی می توان به خیابان خواستنی ولیعصر، خیابان چنارهای تهران، رفت. یا با یک اتوبوس مستقیم به بازار تجریش رسید. هزینه اقامت در اتاق یک تخته برج غربی آن 645 هزار تومان است.

هتل پارسیان آزادی

آدرس: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام ، تقاطع اوین

یکی دیگر از هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران، هتل پارسیان آزادی است. برجی در منطقه ای خوش آب و هوا که تمامی امکانات یک هتل خوب را داراست. از طراحی مدرن آن بگیر تا امکانات زیادش مثل گالری هنری، چندین کافه و رستوران، استخر و سونا، فروشگاه و حمام سنتی. هتل پارسیان با اینکه در حاشیه بزرگراه چمران یعنی همان بزرگراهی که به نمایشگاه بین المللی می رسد قرار گرفته، ولی سرو صدایی به خودش نمی بیند. هزینه اقامت در اتاق دوتخته این هتل با صبحانه 850 هزار تومان می گردد.

هتل پارسیان اوین

آدرس: بزرگراه شهید دکتر چمران، تقاطع اوین

هتل پارسیان اوین تنها 5 دقیقه با نمایشگاه بین المللی تهران فاصله دارد. بنابراین اگر حوصله ترافیک را ندارید و می خواهید بی دردسر به نمایشگاه برسید می تواند یکی از گزینه هایتان باشد. هم در منطقه ای خوش آب و هوا قرار گرفته و هم قدمتش باعث شده تجربه کافی در پذیرایی از مهمانانش را داشته باشد. ایستگاه اتوبوس بی آرتی درست روبه روی هتل قرار گرفته. و درکه و ولنجک و توچال در همان نزدیکی است. هزینه اقامت در اتاق دو تخته این هتل با تخفیف 405 هزار تومان است.

هتل آپارتمان جم

آدرس: خیابان ولی عصر، مقابل جام جم، خیابان شهید طاهری، پلاک 82، هتل آپارتمان جم تهران

هتل آپارتمان جم مقابل صدا و سیما واقع شده و پیاده تا نمایشگاه بین المللی تهران 20 دقیقه فاصله دارد. و این راستا با ماشین به 10 دقیقه کاهش پیدا می نماید. مزیت قرار گرفتن در خیابان ولیعصر تهران که به همه جا نزدیک است و با بی آرتی می توان از شمال تا جنوبش را طی کرد و امکانات مناسبش می تواند آن را در فهرست انتخاب هایتان قرار دهد. هزینه اقامت در سوئیت یک تخته این اپارتمان 732 هزار تومان است.

هتل آپارتمان آسا

آدرس: خیابان زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ثارالله، شماره 9

از هتل آپارتمان آسا تا نمایشگاه بین المللی تهران 15 دقیقه باماشین راه است و علاوه بر این، هتل در یکی از آرام ترین خیابان های مرکز یعنی خیابان زعفرانیه واقع شده. از هتل بیرون می زنید و می توانید در کوچه های پردرخت و خوش آب و هوای زعفرانیه راه بروید و اگر اهل خریدید مرکز خرید پالادیوم با شما 5 دقیقه فاصله دارد. امکانات کامل هتل نیز همیشه نظر مهمانانش را جلب نموده. هزینه اقامت در آپارتمان دوخوابه یک تخته هتل 751 هزار تومان است.

معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1981

به "فهرست هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید