شیائومی سری می نوت را با یک گوشی جدید احیا می نماید

به گزارش مجله وتورلد، در ماه ژوئن، مدیرعامل شیائومی در خصوص استراتژی این شرکت در قبال توسعه سری گوشی های مختلف توضیحاتی را ارائه داد. به گفته او، گوشی های ردمی قرار است ویژگی های جذاب را با قیمت بسیار مناسب برای کاربران به ارمغان بیاورند و سری گوشی های Mi هم مبتنی بر جدیدترین نوآوری ها و ویژگی های پرچم داران خواهند بود.

شیائومی سری می نوت را با یک گوشی جدید احیا می نماید

حالا اکانت توییتری Ice Universe که به ارائه اطلاعات موثق در خصوص حوزه گوشی های هوشمند شهرت دارد، توییتی منتشر نموده که در آن آمده گوشی می نوت 10 در انتهای ماه اکتبر (ماه جاری) معرفی می گردد و با این کار، سری گوشی های می نوت احیا خواهند شد. گفتنی است که آخرین گوشی این سری یعنی می نوت 3 بیش از سه سال قبل روانه بازار شده و به همین خاطر عرضه نسل جدید آن مطمئنا غافلگیرکننده خواهد بود.

شیائومی با عرضه گوشی های می نوت، کوشش کرد وارد بازار فبلت ها گردد و دو نسل اول آن از سخت افزار رده بالا و نمایشگرهای بسیار بزرگ (برای زمان خود) بهره می بردند. اما شیائومی برای می نوت 3 تصمیم گرفت از سخت افزارهای ضعیف تری استفاده کند و اندازه نمایشگر آن هم کاهش پیدا کرد.

از آن موقع، روزبه روز کیفیت گوشی های ردمی بهتر شده و در این میان گوشی هایی مانند ردمی K20 توانسته اند به لطف ویژگی های جذاب و قیمت بسیار مناسب، مورد توجه گسترده ای قرار بگیرند. در هر صورت، از آنجایی که شیائومی قبل از معرفی گوشی های خود تبلیغات مربوط به آن ها را شروع می نماید، باید ببینیم که این خبر مربوط به نسل جدید می نوت صحت دارد یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 527

به "شیائومی سری می نوت را با یک گوشی جدید احیا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی سری می نوت را با یک گوشی جدید احیا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید