زیرآوار ماندن یک نفر در پی تخریب غیر اصولی

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/کرمان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از ریزش دیوار و زیرآوار ماندن یک نفر اطلاع داد.

زیرآوار ماندن یک نفر در پی تخریب غیر اصولی

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در ساعت 14 و 45 دقیقه امروز سوم اسفندماه متاسفانه در پی برداشتن زیر دیوار یک واحد مسکونی، دیوار فرو ریخته است.

وی محل حادثه را خیابان مهدیه شهر کرمان اظهار داشت و اضافه کرد: بلافاصله دو تیم امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام و عملیات آوار برداری و نجات فرد مدفون شده در زیر آوار شروع شد.

میرزایی در ادامه بیان نمود: نجاتگران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با دقت و سرعت اقدام به آوار برداری و خروج شخص دچار حادثه شده که یک مرد 45 ساله است از زیر آوار کردند و پس از خارج نمودن، فرد دچار حادثه شده را تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان در انتها اضافه کرد: ضروری است شهروندان نکات ایمنی را در انجام فعالیت های ساختمانی رعایت کنند و توجه داشته باشند در انجام پروژهای ساختمانی و خصوصا تخریب دیوارها و سقف اقدامات حفاظتی جهت کنترل ساختمان ها و دیوارهای مجاور و اطراف رعایت گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1555

به "زیرآوار ماندن یک نفر در پی تخریب غیر اصولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرآوار ماندن یک نفر در پی تخریب غیر اصولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید