زمین 1502 واحد مسکن اقدام ملی در بوشهر تأمین شد

به گزارش مجله وتورلد، معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: زمین مورد احتیاج برای ساخت یک هزار و 502 واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی به بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان تحویل شد.

زمین 1502 واحد مسکن اقدام ملی در بوشهر تأمین شد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمود دستغیبی سه شنبه 17 تیر اضافه نمود: از این میزان زمین برای یک هزار و 199 واحد مسکونی در شهرهای چغادک، آبپخش، خرموج، دیلم، کنگان، دیر، کاکی، اهرم، بنک و آبدان به بنیاد مسکن تحویل شده است.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه نمود: همچنین در برازجان و دیلم نیز برای 130 واحد مسکن طرح اقدام ملی در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قرارگرفته و برای اختصاص 173 واحد زمین نیز در شهرهای خورموج، کنگان و دیر به تفاهم رسیده ایم.

وی گفت: همچنین شرکت عمران شهر جدید عالی شهر در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخت 2 هزار و 869 واحد را در دستور کار دارد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در استان بوشهر به غیراز شهرهای نایب اند و عالی شهر سه هزار و 229 نفر در مرحله اولیه آنالیز واجد شرایط تشخیص شدند و اکنون در مرحله دوم آنالیز قرار دارند که ممکن است این آمار ریزش داشته باشد.

دستغیبی بیان نمود: در مرحله اول افراد تائید شده باید 40 میلیون تومان واریز نمایند اما قیمت نهایی مسکن با اتمام ساخت و قیمت تمام شده معین می گردد که از این میزان 100 میلیون تومان وام به فرد تعلق می گیرد و باقی مانده را در طول زمان ساخت و در چند مرحله پرداخت می نماید.

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از آذرماه سال گذشته شروع شد و با انجام پالایش اولیه، از اواخر سال 98 از افراد تائید شده برای مرحله احراز هویت و تکمیل مدارک دعوت شد و در زمان حاضر مرحله نهایی تائید متقاضیان به طور متمرکز در سراسر کشور در حال اجرا است.

همچنین افراد فرصت دارند برای اصلاح اطلاعات خود به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1044

به "زمین 1502 واحد مسکن اقدام ملی در بوشهر تأمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمین 1502 واحد مسکن اقدام ملی در بوشهر تأمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید