جی میل از مرز 10 میلیارد دانلود رد شد

به گزارش مجله وتورلد، دیجیاتو نوشت،اپلیکیشن Gmail در سیستم عامل اندروید مرز 10 میلیارد دانلود را در فروشگاه اپلیکیشن های گوگل پشت سر گذاشت. این برنامه حالا به جمع نرم افزارهایی مثل Play Services و یوتیوب می پیوندد که قبلا مرز 10 میلیارد دانلود را پشت سر گذاشته بودند.

جی میل از مرز 10 میلیارد دانلود رد شد

اپلیکیشن Gmail از زمان عرضه سیستم عامل اندروید در دسترس بوده و کار میلیاردها کاربر در سراسر دنیا را راه انداخته است. در نتیجه عجیب نیست که آمار دانلود آن به چنین رقمی برسد. در واقع، نکته عجیب تر این بود که چرا این قدر طول کشید تا تعداد دانلودهای جیمیل از مرز 10 میلیارد بگذرد، به ویژه چون گوگل این اپلیکیشن را به صورت پیش فرض تقریبا روی همه دستگاه های اندرویدی نصب می نماید.

یکی از دلایل این اتفاق احتمالا انتشار اپلیکیشن Gmail Go بود که برای دستگاه های ضعیف تر در نظر گرفته شده است. افزون بر این، نسخه وب جیمیل تقریبا تمام قابلیت های این سرویس را در اختیار کاربران قرار می دهد و احتمالا خیلی ها نیازی به نصب اپلیکیشن پیدا نمی نمایند.

اپلیکیشن Gmail همچنان پیشرفت می نماید

جیمیل کار خود را به عنوان یک سرویس ساده برای ارسال و دریافت ایمیل شروع کرد، اما در سال های اخیر به ویژگی های چت و تماس تصویری هم مجهز شده تا مجموعه کامل تری از خدمات را ارائه کند. همین ترکیب خدمات باعث شد Hangouts بازنشسته گردد و بسیاری از رقبای Gmail از گردانه رقابت کنار بروند.

مضاف بر این، گوگل مطمئنا به توسعه قابلیت های بیشتر برای کلاینت ایمیل خود اضافه می نماید و امکاناتی را به این برنامه می آورد تا بتواند کاربران پرشمار این اپلیکیشن را حفظ کند و روز به روز بر تعداد آن ها بیفزاید.

حالا سوال این جاست که اپلیکیشن بعدی که به مرز 10 میلیارد دانلود می رسد، کدام برنامه خواهد بود؟ اپلیکیشن Search و مرورگر Chrome گزینه های محتملی به نظر می رسند. از آن سو، فیسبوک هم به عنوان یک گزینه غیرگوگلی می تواند پرشانس ترین اپلیکیشن برای ورود به این باشگاه باشد.

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2051

به "جی میل از مرز 10 میلیارد دانلود رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جی میل از مرز 10 میلیارد دانلود رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید