توقف همکاری بین وان پلاس و مک لارن رسما تایید شد

به گزارش مجله وتورلد، هفته قبل، گزارشی منتشر شد که در آن آمده بود همکاری وان پلاس با مک لارن احتمالا به آخر خط رسیده زیرا این سازنده گوشی های هوشمند در سایت مک لارن به عنوان شریک این شرکت برای مسابقات فرمول 1 سال 2020 مطرح نشده است. حالا این خودروساز انگلیسی با انتشار بیانیه ای، این قطع همکاری را رسما تایید کرده است و این یعنی دیگر شاهد ادامه همکاری این دو شرکت نخواهیم بود.

توقف همکاری بین وان پلاس و مک لارن رسما تایید شد

در بیانیه ای که سخنگوی مک لارن منتشر کرده آمده: همکاری ما با وان پلاس، که اخیرا به نتیجه برنامه ریزی شده خود رسید، یک همکاری بسیار پیروز بین دو برند نمادین و نوآورانه بوده است. از زمان شروع این مشارکت در سال 2018، وان پلاس یک شریک باارزش برای ما بوده و بهترین ها را برای این شرکت آرزو داریم.

آخرین محصولی که به عنوان نتیجه همکاری بین این دو شرکت ارائه شد، گوشی مفهومی یا کانسپت وان پلاس کانسپت وان بود. در پنل پشتی این گوشی لوگو مک لارن تعبیه شده و همچنین از چرم نارنجی رنگ مربوط به اتومبیل های مک لارن برای بدنه این گوشی استفاده شده است. حتی برای مخفی کردن دوربین، وان پلاس از تکنولوژی شیشه الکتروکرومیک اتومبیل های مک لارن استفاده کرد.

اگرچه این گوشی هیچوقت روانه بازار نشده است، اما در این میان می توانیم به نسخه مک لارن گوشی های وان پلاس 7T پرو و وان پلاس 6T اشاره کنیم که نسبت به مدل های استاندارد از طراحی خاص و مشخصات سخت افزاری جذاب تر بهره می برند. اما با قطع همکاری بین این دو شرکت، دیگر در آینده شاهد نسخه مک لارن گوشی های وان پلاس نخواهیم بود.

سرانجام همکاری وان پلاس با مک لارن لزوما به این معنا نیست که در آینده هیچ نسخه ویژه ای از گوشی های این شرکت عرضه نمی شود. این شرکت مدت ها قبل از طریق همکاری با دیزنی، نسخه ویژه ای از گوشی های خود با موضوع جنگ ستارگان و فیلم انتقام جویان را عرضه کرد و این احتمال وجود دارد که در آینده چنین نسخه های ویژه ای روانه بازار شوند.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1062

به "توقف همکاری بین وان پلاس و مک لارن رسما تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف همکاری بین وان پلاس و مک لارن رسما تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید