شرح اسلامی درباره ترکیب بسکتبال سه نفره: بهترین ها را انتخاب کردم، تیم یک روزه تشکیل شد!

به گزارش مجله وتورلد، محمدرضا اسلامی درباره دلیل خط خوردن بهشاد عرب زاده از تیم ملی سه نفره در شب قبل از اعزام به قهرمانی آسیا شرح داد.

شرح اسلامی درباره ترکیب بسکتبال سه نفره: بهترین ها را انتخاب کردم، تیم یک روزه تشکیل شد!

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره جوانان ایران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره ماجرای خط خوردن یکی از بازیکنان در شب قبل اعزام به مالزی اظهار کرد: هرکس من را بشناسد به خوبی می داند که به هیچ وجه با سفارش کسی بازیکنی را انتخاب یا حذف نمی کنم. تیم ما کلا یک شب قبل از اعزام به مالزی تشکیل شد و یک روز تمرین داشت. نمی گردد که بازیکنی شب قبل از اعزام حذف گردد.

اسلامی با اشاره به دیر آغاز شدن برنامه تیم سه نفره بیان نمود: در همین زمان هم خیلی سریع نام بازیکنانی که می گردیده به فیبا اعلام می گردد که در بین آن چهار نفر عرب زاده نیز بود.

او ادامه داد: ما یک روز قبل از اعزام تمرین ها را آغاز کردیم. بسکتبال سه نفره با پنج نفره کاملا تفاوت دارد و با توجه به تجربه و شناختی که از مسابقات آسیایی و جهانی دارم سعی کردم بهترین ها را انتخاب کنم. بهشاد عرب زاده ورزشکار خوبی است و قطعا آینده دار است اما زمانی که تیم ما بازیکنی مثل دلیرزهان را دارد باید سعی می کردیم تا در قسمت های دیگر ترکیب را تقویت کنیم.

سرمربی تیم ملی سه نفره همچنین گفت: ما یک بازیکنی می خواستیم که هم بتواند در زیر سبد به ما یاری کند و هم شوت خوبی داشته باشد که متین آقاجانپور این ویژگی را داشت. ما براساس نیازهایی که در تیم داشتیم انتخاب ها را انجام دادیم. قطعا ما اگر فرصت بیشتری داشتیم و تمرین های بیشتری داشتیم احتمال داشت که انتخاب های ما نیز متفاوت باشد اما در این بازی زمانی کوتاه بهترین ها را انتخاب کردیم.

او درباره این موضوع که گفته گردیده که هیچ کس از فدراسیون و کادرفنی به عرب زاده اطلاع نداده که خط خورده و رضایی فر این خبر را به هم تیمی اش داده، بیان نمود: نه اینطور نیست. من با پدرش صحبت کردم و او کاملا اطلاع داشت. از طرفی رضایی فر کاپیتان تیم است و ما نفرات را درگروهی که داشتیم اعلام نموده بودیم.

اسلامی با اشاره به موفقیت متین آقاجانپور در رقابت های شوت سه امتیازی قهرمانی آسیا نیز بیان نمود: خوشحالم که انتخابم درست بوده و پای حرفم ایستادم. متین آقاجانپور بازیکن توانمندی است و توانست در رقابت های شوت سه امتیازی قهرمانی آسیا به مقام قهرمانی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 39

به "شرح اسلامی درباره ترکیب بسکتبال سه نفره: بهترین ها را انتخاب کردم، تیم یک روزه تشکیل شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح اسلامی درباره ترکیب بسکتبال سه نفره: بهترین ها را انتخاب کردم، تیم یک روزه تشکیل شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید