تمایل سنگاپوری ها برای انجام بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال سنگاپور از تمایل این تیم برای انجام بازی محبت آمیز با تیم ملی ایران اطلاع داد.

تمایل سنگاپوری ها برای انجام بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، برند اشتانگ، سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال سنگاپور در آستانه دیدار محبت آمیز عصر امروز (سه شنبه) شاگردانش برابر گوام که قرار است در استادیوم جالان بِسار برگزار گردد در پاسخ به این پرسش که چرا سنگاپور که در حال حاضر در رده صد و پنجاه و سوم رده بندی فیفا قرار گرفته است به جای بازی با تیم های سطح بالاتر باید با تیم صدوشصت و هفتم این رده بندی بازی کند؟، گفت: متقاعد کردن تیم های بزرگ برای بازی در استادیوم جالان بِسار کار خیلی دشواری است. با این وجود قول می دهم با مربیانی همچون کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران، فابیو کاپلو سرمربی تیم ملی روسیه و دیگر مربیان برای متقاعد کردن شان جهت انجام بازی های محبت آمیز تماس بگیرم.

استادیوم 55 هزار نفری اسپورتس هاب مالزی در دست ساخت است و بازی های تیم ملی سنگاپور در حال حاضر در استادیوم جالان بِسار برگزار می گردد که چمنی مصنوعی دارد و تنها گنجایش هشت هزار تماشاگر را دارد.

وی اضافه کرد: متأسفانه تیم های زیادی بازی در چمن مصنوعی این استادیوم را رد می نمایند و حتی اگر خاطرتان باشد سال گذشته تیم ملی ژاپن پیش از انجام بازی محبت آمیز با برزیل در استادیوم ملی از تمرین در این زمین خودداری کرد. تا زمانی که استادیوم ملی در مجموعه ورزشی اسپورتش هاب آماده بازی نگردد متقاعد کردن تیم های سطح بالا کار دشواری است. البته من تمام کوشش خود را می کنم ولی باز هم تأکید می کنم که کار دشواری پیش رو داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 257

به "تمایل سنگاپوری ها برای انجام بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل سنگاپوری ها برای انجام بازی محبت آمیز با شاگردان کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید