تعطیلی مدارس شهرستان های جنوب کرمان

به گزارش مجله وتورلد، بارش باران کلاس های حضوری دانش آموزان در شهرستان های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر آباد، رودبار و قلعه گنج را در روز یکشنبه 26 دی 1400 تعطیل کرد و آموزش به وسیله فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می گردد.

تعطیلی مدارس شهرستان های جنوب کرمان

به گزارش ایسنا، مهران باهری با اشاره به تعطیل شدن آموزش های حضوری در روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 مدارس در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه گنج و رودبار جنوب اضافه کرد: آموزش در این شهرستان ها به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد.

وی گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان با وجود تعطیلی مدارس بعضی از شهرستان های جنوب استان کرمان در تاریخ مقرر برگزار می گردد.

باهری تاکید نمود: مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و منطقه ها استان کرمان در اسرع وقت به محض اعلام تعطیلی حضوری آموزش ها در ستاد بحران، این مهم را به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اطلاع دهند.

باهری اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی، آبگرفتگی معابر و یخ زدگی جاده ها و احتمال وقوع سیلاب، امکان تعطیلی مدارس دیگر شهرستان های استان کرمان نیز وجود دارد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه ننمایند و هرگونه خبر در زمینه تعطیلی آموزش های حضوری مدارس را فقط به وسیله پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir/fa/ پیگیری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2037

به "تعطیلی مدارس شهرستان های جنوب کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی مدارس شهرستان های جنوب کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید