تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران/فارس رئیس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید و اضافه کرد: افزایش سطح تسهیلات و وام های رایگان تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد

اکبر نیکزاد در بازدید از روستاهای شهرستان های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد آنالیز قرار داد و بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان ، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحدهای روستایی تاکید نمود.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او در نشست همفکری که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس برگزار گردید، از نزدیک در جریان مسائل و موانع برای توسعه و محرومیت زدایی روستایی نهاده شد.

جمع بندی بازدیدها و آنالیز مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس برای برطرف مسائل و موانع محرومیت زدایی این منطقه ها برگزار گردید.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیزمصوبات سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به شهرستان های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار کرد: بازنگری طرح هادی 41 روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان نو بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس برای طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

عطاءالله زمانی، بیان نمود: آنالیز امکان ساخت 2 هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش فراوری مسکن در شهرستان جهرم، ایجاد فرصت حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی برای همه روستاهای شهرستان های یاد شده و اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد برای روستاهایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس بیان کرد: تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه ای است که اجرای آن مورد تاکید نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1930

به "تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات رایگان مسکن در کشور افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید