بازدید معاون قهرمانی وزارت ورزش از اردوی بوکس: تکرار قهرمانی از کسب اولین مدال سخت تر است

به گزارش مجله وتورلد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش امروز(سه شنبه) از اردوی تیم ملی بوکس بازدید کرد.

بازدید معاون قهرمانی وزارت ورزش از اردوی بوکس: تکرار قهرمانی از کسب اولین مدال سخت تر است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در بازدید از اردوی تیم ملی بوکس در مصاحبه با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی هر رشته ای که مدال آوری بیشتری دارد می تواند امکانات بیشتری نیز داشته باشد. در این راستا وظیفه وزارت ورزش و کمیته المپیک نیز این است که به رشته های مدال آور توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حفظ جایگاه قهرمانی به مراتب از کسب اولین مدال سخت تر است، گفت: همه ملی پوشان باید کوشش نمایند که در پی برترین رنگ مدال باشند و نام خود را در ورزش جاودانه نمایند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اعلام کرد: رشته بوکس رشته پرآسیب و سختی است که قهرمانان آن برای کسب مدال کوشش زیادی می نمایند و به همین دلیل باید قدر فرصتی که به دست آورده اید را بدانید. در بازی های آسیایی و المپیک، بر خلاف خیلی از رشته ها مدت زمان برگزاری مسابقات بوکس بسیار طولانی است، چون بوکس رشته پرفشاری است و بعد از هر مبارزه، ورزشکار احتیاج به ریکاوری بیشتری است. شما که این همه سختی را متحمل می شوید، برای شما حضور در مسابقات جهانی قطعا فرصت خوبی است تا توانایی های خود را نشان دهید و برای کشور افتخارآفرینی کنید.

پولادگر خطاب به ملی پوشان گفت: باید به نحوی در رینگ حاضر شوید که در سرانجام مسابقه از خودتان راضی باشید حتی اگر با باخت شما همراه گردد. تمرکز اصلی را روی مسابقه بگذارید و از فرصتی که پیش آمده بهره ببرید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 2264

به "بازدید معاون قهرمانی وزارت ورزش از اردوی بوکس: تکرار قهرمانی از کسب اولین مدال سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون قهرمانی وزارت ورزش از اردوی بوکس: تکرار قهرمانی از کسب اولین مدال سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید