اولین عکس ها از موتو جی7 پلی منتشر شد

به گزارش مجله وتورلد، اگرچه آخرین خبرها حاکی از آن بود که دیگر در سال آینده شاهد گوشی از خانواده جی با نام موتو جی7 پلی نخواهیم بود، سازمان FCC چیز دیگری می گوید! درواقع اولین عکس ها از موتو جی7 پلی از سازمان FCC به بیرون درز نموده است. معمولا خیلی کم پیش می آید گوشی که در حال دریافت گواهی FCC است، به وسیله این سازمان لو برود.

اولین عکس ها از موتو جی7 پلی منتشر شد

حال این لو رفتن می خواهد تقصیر موتورولا باشد یا FCC، در هر صورت این شما و این موتو جی7 پلی.

این گوشی با اسم مدل XT1952 شناخته می گردد و در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. همانطور که شاهد هستید، تنها یک دوربین در بخش پشتی دستگاه وجود دارد. اگرچه خیلی خوب معین نیست اما طبق اطلاعات منتشر شده، نمایشگر دستگاه نیز دارای بریدگی در بخش بالایی خود خواهد بود. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در بخش پشتی و در زیر لوگوی M قرار گرفته است. پورت USB-C، پورت 3.5 میلی متری هدفون و صندلی کارت حافظه microSD از دیگر معینات این گوشی هستند. باتری دستگاه اما با ظرفیت 2820 میلی آمپر، کمی ناامید کننده است.

این گوشی از پردازنده اسنپدراگن 632 استفاه می نماید که این چیپست، از پردازشگر گرافیکی Adreno 506 هم بهره می برد. به طور کل این ها معینات گوشی بودند که فعلا منتشر شده اند. هنوز اطلاع دقیقی از دوربین دستگاه نداریم و همچنین زمان عرضه و حتی قیمت این محصول نیز معین نیست.

با توجه به سابقه ای که از خانواده موتو جی شرکت موتورولا سراغ داریم، قیمت این دستگاه نباید خیلی زیاد باشد. رابط کاربری دستگاه نیز احتمالا شباهت زیادی به اندروید خام خواهد داشت. شما درباره این محصول چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 101

به "اولین عکس ها از موتو جی7 پلی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عکس ها از موتو جی7 پلی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید