استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو

به گزارش مجله وتورلد، نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از 200 سفر در سال انجام دهند از 3 درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، بهره مند می شوند و عنوان مسافران نقره ای را دریافت می نمایند و مسافرانی که بیش از 300 سفر در سال را انجام دهند نیز 5% تخفیف مازاد بر سایر تخفیف ها به آن ها ارائه می شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می شوند.

نوبخت شرح داد: به منظور تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار نیز حداکثر 20 درصد تخفیف نسبت به بلیت های تک سفره ارائه می شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به این که 10 درصد تخفیف افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از 5 درصد تخفیف و مسافران هشتگرد 10 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

همچنین به استفاده نمایندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ده درصد تخفیف و به استفاده نمایندگان از مترو در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می شود.

وی گفت: مسافرانی که نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند می توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های اعمال شده بهره مند شوند.

نوبخت در خاتمه گفت تخفیفات مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می شود و مسافران شهر زیرزمینی می توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1638

به "استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از تخفیف بیشتر با احراز هویت کارت بلیت مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید