از نوسازی 15 هزار تاکسی تا ورود دولت به اورهال اتوبوس ها

به گزارش مجله وتورلد، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران برنامه های توسعه ای حمل و نقل عمومی را تشریح کرد.

از نوسازی 15 هزار تاکسی تا ورود دولت به اورهال اتوبوس ها

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سید مناف هاشمی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص توسعه حمل ونقل عمومی در تهران اعلام نمود: مسائل اوراق مشارکت سال 97 حل شده و پول اوراق مشارکت 98 که 500 میلیارد تومان آن برای اتوبوسرانی و 1000 میلیارد تومان برای مترو است، به زودی در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت که سرعت کار در حوزه مترو و اتوبوسرانی بیشتر می گردد و می توان امیدوار بود که 12 تا 14 ایستگاه مترو افتتاح گردد.

وی با اشاره به برنامه های این معاونت در حوزه اتوبوسرانی و ابراز امیدواری از اینکه با یاری دولت بتوانیم سال جاری 1000 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه کنیم، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم که 1000 تا 2000 دستگاه اتوبوس را نیز اورهال کنیم، البته دولت در بحث اورهال وارد شده و در مرحله اول 200 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی را برای این امر به تعمیرگاه ها معرفی نموده ایم و دولت بخشی از هزینه های اورهال اتوبوس ها را نیز تقبل نموده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه همزمان با نوسازی اتوبوس، مسئله بازسازی را نیز دنبال خواهیم کرد، در خصوص شرایط تاکسی در تهران توضیح داد: کوشش ما این است که تا سال آینده در دو مرحله 15 هزار دستگاه را نوسازی کنیم که مستلزم یاری و بودجه دولت است که البته منابع مختصری را در بانک ها برای نوسازی تاکسی ها، بلوکه خواهیم کرد تا از محل منابع خود به رانندگان وام دهیم تا نسبت به نوسازی خودروهای خود اقدام نمایند، البته باید ایران خودرو هم محصولات بهتری داشته باشد که جلسات مشترکی در این زمینه داشتیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1088

به "از نوسازی 15 هزار تاکسی تا ورود دولت به اورهال اتوبوس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نوسازی 15 هزار تاکسی تا ورود دولت به اورهال اتوبوس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید