واژگونی خودرو در محور ایوانکی-گرمسار، یک نفر جان باخت

به گزارش مجله وتورلد، علی یحیایی در مصاحبه با خبرنگاران، بابیان اینکه یک دستگاه خودرو جک در کیلومتر چهار محور ایوانکی - گرمسار واژگون شد، ابراز داشت: این حادثه ساعت 22 شب گذشته به وقوع پیوست که بلافاصله بعد از حادثه نیروهای اورژانس و هلال احمر در محل حاضر و عملیات رهاسازی انجام شد.

واژگونی خودرو در محور ایوانکی-گرمسار، یک نفر جان باخت

وی بابیان اینکه این حادثه مرگ در دم یک سرنشین این خودرو را رقم زد، اضافه نمود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که با همکاری عوامل امدادی مجروحان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر سمنان بابیان اینکه روز گذشته نیز یک دستگاه اتوبوس در محور سمنان_دامغان از جاده منحرف و از پل سقوط کرد، بیان نمود: این حادثه خوشبختانه تلفات فوتی نداشت اما باعث مصدومیت 40 نفر و آسیب دیدگی 49 نفر شد که از رانندگان تقاضا داریم در صورت عدم هوشیاری حین رانندگی در حاشیه راه توقف نموده به طور کامل از خودرو پیاده شوند و سپس طی مسیر نمایند.

یحیایی افزود: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان سمنان احتمال خواب آلودگی رانندگان وجود دارد لذا با توجه به اینکه در ایام پایانی تعطیلات قرار داریم انتظار می رود رانندگان نسبت به هشدارهای ایمنی هلال احمر و پلیس راه حساسیت بیشتری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران شب گذشته یک دستگاه تریلی نیز با بار گوگرد در همین محور به دلایل نامعلومی دچار حریق شد که با کوشش عوامل راه و آتش نشانی گرمسار عملیات اطفا صورت گرفت که خوشبختانه در این حادثه تلفات و مصدومیت گزارش نشد و تنها تعدادی از آتش نشانان دچار مسمومیت ناشی از سوختن گوگرد شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 35

به "واژگونی خودرو در محور ایوانکی-گرمسار، یک نفر جان باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی خودرو در محور ایوانکی-گرمسار، یک نفر جان باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید