مسعود ابراهیم زاده: احتیاج به یک برد داریم تا همه چیز خوب گردد، اخراج من مقابل صنعت نفت اصلا درست نبود

به گزارش مجله وتورلد، مسعود ابراهیم زاده، مدافع چپ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما تیم خوبی داریم و احتیاج به یک برد داریم تا همه چیز خوب گردد.

مسعود ابراهیم زاده: احتیاج به یک برد داریم تا همه چیز خوب گردد، اخراج من مقابل صنعت نفت اصلا درست نبود

مسعود ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن و اینکه آنها در چند بازی اخیر بردی به دست نیاوردند گفت: مشکل خاصی در تیم ما وجود ندارد و احتیاج به یک برد داریم تا همه چیز خوب گردد. به هر حال گاهی اوقات ممکن است یک تیم در چند بازی برنده نگردد، ولی مسئله مهم این است که ما با انگیزه زیاد تمرین می کنیم تا قوی تر از قبل باشیم.

وی ادامه داد: ما زیبا فوتبال بازی می کنیم و در هر بازی هم موقعیت های زیادی خلق می کنیم که باید قدر فرصت های گل را بیشتر بدانیم. در همین بازی با صنعت نفت هم فرصت های خوبی داشتیم و می توانستیم با وجود اینکه 10 نفره شدیم حریف را شکست دهیم، اما متأسفانه بدشانس بودیم و اخراج من هم تاثیرگذار بود.

مدافع چپ تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به تصمیم داور که منجر به اخراجش شد توضیح داد: در صحنه اول که کارت زرد گرفتم، اصلاً خطا نکردم و حتی یاری داور هم پرچم نزد، اما نمی دانم چرا داور خطا گرفت و اخطار داد. در یک صحنه هم بازیکن ما اعتراض کرد که داور سمت نیمکت ما رفت. من می خواستم بازی را آغاز کنم که با بازیکن خودمان یک بحث کوچک داشتم و توپ را به زمین کوبیدم که داور مرا اخراج کرد و این واقعاً برایم عجیب بود. اخراج من مقابل صنعت نفت اصلاً درست نبود.

وی در سرانجام حرف هایش توضیح داد: از طرفداران تیم می خواهم که ذوب آهن را حمایت نمایند. ما تیم خوبی داریم و قطعاً سال جاری نتایج خوبی خواهیم گرفت. ما نگران نتیجه دریافت نیستیم چون پتانسیل فنی تیم بالا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 59

به "مسعود ابراهیم زاده: احتیاج به یک برد داریم تا همه چیز خوب گردد، اخراج من مقابل صنعت نفت اصلا درست نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود ابراهیم زاده: احتیاج به یک برد داریم تا همه چیز خوب گردد، اخراج من مقابل صنعت نفت اصلا درست نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید