طاهری: شفر این روزها را پیش بینی می کرد

به گزارش مجله وتورلد، بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال می گوید: برای استقلال قرعه جام حذفی فرقی ندارد و ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به این مسابقات می رویم.

طاهری: شفر این روزها را پیش بینی می کرد

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال استقلال برای نبردی حساس با السد قطر آماده می گردد و وضعیت چندان خوبی ندارد. بیژن طاهری، مربی استقلال درباره شرایط تیم می گوید: بعد از بازی با السد قطر، به خاطر حضور طرفداران همه ما شرمسار شدیم. وینفرد شفر چند روز به تیم استراحت داد تا تیم و کادر ریکاوری داشته باشند. چون ناامید نیستیم، صبح و عصر تمرین می کنیم و شرایط خوبی داریم. کوشش می کنیم تا باخت در آسیا را جبران کنیم. در تاریخ فوتبال، نتایج پیش بینی نشده بسیاری رخ داده که کسی فکرش را نمی نموده است. الان هم چیزی تمام نشده و با همه وجود کوشش می کنیم در دیدار برگشت نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

او همچنین تأکید می نماید: نباید از این موضوع غافل باشیم که ما از نظر مالی و امکانات در جنگ نابرابر با السد شرکت کردیم. استقلال تغییرات زیادی داشته و احتیاج به زمان دارد. امیدوارم اتفاقات در دیدار برگشت به نفع ما رقم بخورد. از طرفی، ما لیگ و حذفی را داریم. باخت به السد را فراموش نمی کنیم، اما می دانیم جزئی از فوتبال است و از آن درس می گیریم. ما انگیزه بالایی داریم و با تمام قدرت برای بازی های آینده تمرکز می کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که وینفرد شفر این روزها را برای استقلال پیش بینی نموده بود. او در همین رابطه شرح می دهد: شفر واقعاً باتجربه است و این روزها را پیش بینی می کرد. می بینید که همه با عشق و علاقه کار می نمایند تا تیم به روزهای اوج خود بازگردد. در این میان صبوری و حمایت طرفداران بسیار مهم است، طرفداران استقلال سرمایه های اصلی و مالکان واقعی باشگاه هستند و با حمایت های همیشگی آنهاست که استقلال بهتر می گردد.

طاهری در واکنش به نقدها اجرا شده از این تیم، می گوید: انتقاد همیشه وجود دارد. ای کاش منتقدان به نتایج درخشان سال قبل هم نگاه می کردند. نقدها به من و شفر و دیگران نیست و همیشه انتقاد از مربیان وجود دارد. ما کار خود را انجام می دهیم و تنها موفقیت تیم و خوشحالی طرفداران اهمیت دارد.

او درباره قرعه استقلال در جام حذفی و مصاف با نفت مسجدسلیمان تأکید می نماید: برای استقلال قرعه جام حذفی فرقی ندارد و ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به این مسابقات می رویم. تیم ما روز به روز بهتر می گردد و مطمئن باشید با همه فکر و توان در سه جبهه خواهیم جنگید تا طرفداران را خوشحال کنیم.

350 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 32

به "طاهری: شفر این روزها را پیش بینی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: شفر این روزها را پیش بینی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید