ذوالفقارنسب: حضور تماشاگران تیغی دولبه است و پرسپولیس باید از آن استفاده کند، استارت های علیپور باعث خستگی او می گردد

به گزارش مجله وتورلد، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که استارت های بلند مهاجم این تیم، سبب خستگی او می گردد.

ذوالفقارنسب: حضور تماشاگران تیغی دولبه است و پرسپولیس باید از آن استفاده کند، استارت های علیپور باعث خستگی او می گردد

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا، درباره شکست پرسپولیس مقابل الدحیل در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس بازی را به خوبی اداره کرد. الدحیل نیز کادر فنی هوشمندی دارد و تیمی خوب و پرمهره است که از تیم ملی قطر هم بهتر بازی می نماید. پرسپولیس هم با مهره هایی که دارد، بسیار خوب عمل کرد و با وجود شکست، می تواند در تهران و با یک برنامه ریزی دقیق، به نیمه نهایی برسد.

وی با تمجید از هافبک های سرخپوشان گفت: خط میانی پرسپولیس یکی از بازی های منظم خود را ارائه کرد، چون یکی از مشکلات پرسپولیس، بی برنامگی و بی نظمی هافبک های این تیم است که مقابل الدحیل خوب بودند. بیشتر بازیکنان پرسپولیس بیشتر از ظرفیت خود کار کردند. مالکیت توپ تیم نزدیک به الدحیل بود و کرنرهایی برابر با حریف داشتیم. این یعنی پرسپولیس در زمین الدحیل، عملکرد خوبی داشته و به رقیب فشار آورده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل در استادیوم آزادی توضیح داد: دیدار برگشت برای پرسپولیس بسیار بسیار سخت است. باید بپذیریم بازیکنان باشگاهی ما، تجربه بین المللی بالایی ندارند. تماشاگران زیادی به استادیوم می آیند و این هواداران و نیز هیجان ایجاد گردیده ناشی از حضور آنها در تیم باید کنترل گردد. حضور تماشاگران تیغی دولبه محسوب می گردد و امیدوارم پرسپولیس از این مورد به خوبی استفاده کند.

ذوالفقارنسب با بیان اینکه پرسپولیس در دیدار برگشت نباید بی محابا حمله کند و می بایست بابرنامه باشد، اعلام کرد: پرسپولیس در بازی برگشت به گل احتیاج دارد، اما این تیم زمانی با مشکل روبه رو می گردد که در حمله شرکت می نماید. به خصوص اینکه الدحیل بازیکنانی سرعتی و شوتزن در ترکیب دارد که در حمله شرکت می نمایند. برانکو مربی باتجربه ای است که با وجود نداشتن بازیکن و ناتوانی باشگاه در نقل وانتقالات، تیم را با حداقل امکانات جلو می برد و امیدوارم بتواند پرسپولیس را به مرحله نیمه نهایی مسابقات برساند.

علیپور مهاجم خیلی خوبی است، اما باید استارت های خود را کنترل کند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان این جمله ادامه داد: مهاجمان باید در فضای 20 متری، استارت های صددرصدی بزنند، اما علیپور بعضی اوقات 45 متر استارت می زند که باعث خستگی او می گردد. او در 20 دقیقه آخر موقعیت های خوبی در اختیار داشت، اما به دلیل خستگی نتوانست از آنها استفاده کند. اگر این موقعیت ها در اواخر نیمه اول نصیب علیپور می شد، عملکرد بهتری داشت. تقسیم انرژی اهمیت زیادی دارد.

وی ضمن تمجید از تیم الدحیل و با بیان اینکه سرخپوشان قطری بازیکنان تعویضی خیلی خوبی دارند، توضیح داد: این تیم 19 بازیکن باکیفیت و هم سطح در اختیار دارد، اما پرسپولیس حدود 10 بازیکن باکیفیت دارد. بچه های ما از ظرفیت هایی چون تعصب و فداکاری که ویژه بازیکنان ایرانی است، استفاده می نمایند و برخی اوقات، به خوبی از موانع سخت می گذرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 26

به "ذوالفقارنسب: حضور تماشاگران تیغی دولبه است و پرسپولیس باید از آن استفاده کند، استارت های علیپور باعث خستگی او می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوالفقارنسب: حضور تماشاگران تیغی دولبه است و پرسپولیس باید از آن استفاده کند، استارت های علیپور باعث خستگی او می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید