برگزاری هفتمین دوره جشنواره هزار و یک شب

به گزارش مجله وتورلد، هفتمین دوره جشنواره جایزه ادبی هزار و یک شب با حضور نویسندگان افغانستانی و ایرانی، در تهران برگزار می گردد.

برگزاری هفتمین دوره جشنواره هزار و یک شب

به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ادبیات افغانستان، سید محمود حسینی ـ داستان نویس افغانستانی و مؤسس جشنواره ـ گفت: هفتمین دوره جشنواره داستان جایزه ادبی هزار و یک شب با هدف ارتقای کیفیت نویسندگی و داستان نویسی جوانان افغانستان و با نگاه ویژه و عمیق تری به ادبیات و نویسندگان افغانستان،با موضوع آزاد در تهران برگزار می گردد.

او اضافه کرد: هفتمین دوره جشنواره با گرامیداشت و تقدیر از صندلی علمی و ادبی پیشکسوت عرصه ادبیات داستانی افغانستان، محمد جواد خاوری در بهمن (دلو) ماه 1397 همراه خواهد بود. همچنین مهلت ارسال آثار تا سرانجام آذر (قوس) 1397 در نظر گرفته شده است. نفرات اول تا سوم این جشنواره در مراسم سرانجامی اعلام می شوند و جوایز ارزشمندی از جمله تندیس جشنواره، امتیاز نشر یک اثر مستقل و دفترچه خدمات درمانی یک ساله به آن ها تعلق می گیرد.

حسینی سپس بیان نمود: امیدواریم در فضای یأس و ناامنی افغانستان و مهاجرت های پی در پی، برگزاری این جشنواره، روزنه امیدی برای ادبیات داستانی افغانستان باشد.

بر اساس این گزارش شرایط ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره به این توضیح اعلام شده است: داستان باید به صورت فایل (ورد) ارسال گردد، اثر ارسالی باید شرایط داستان کوتاه را داشته باشد، اثر ارسالی در هیچ کتاب و نشریه ای چاپ نشده باشد و در هیچ جشنواره ادبی حائز رتبه نشده باشد. علاقه مندان می توانند یک اثر داستانی خود را به همراه بیوگرافی کامل (نام و نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس محل سکونت به صورت فایل پیوسته یا در انتهای داستان) به همراه رزومه ادبی خود، به هر دو نشانی الکترونیکی ارسال نمایند: [email protected] و [email protected]

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 86

به "برگزاری هفتمین دوره جشنواره هزار و یک شب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هفتمین دوره جشنواره هزار و یک شب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید