بازی های آسیایی 2018، داورزنی: اتفاقی که برای نعمتی افتاد احتیاج به آنالیز بیشتر در فضایی غیراحساسی دارد، در ایران تصمیم لازم را می گیریم

به گزارش مجله وتورلد، معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اتفاقی که برای زهرا نعمتی افتاد را باید در فرصت مناسب و در شرایط غیراحساسی آنالیز کرد تا برخورد لازم با مسئولان آن صورت گیرد.

بازی های آسیایی 2018، داورزنی: اتفاقی که برای نعمتی افتاد احتیاج به آنالیز بیشتر در فضایی غیراحساسی دارد، در ایران تصمیم لازم را می گیریم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داروزنی، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد حذف زهرا نعمتی از مسابقات تیروکمان بازی های آسیایی 2018 گفت: من با رئیس فدراسیون، آقای شعبانی بهار صحبت کردم. درست است که زهرا نعمتی و مربی ایشان، مسئولیت را گردن گرفته اند و گفته اند که اشتباه از آنها بوده است، ولی این قضیه احتیاج به آنالیز بیشتر با رئیس فدراسیون، مربی و بازیکن دارد.

او توضیح داد: الان زمان مناسبی برای این کار نیست، چون مشکلی را از ما حل نمی کند و نباید اثری روی روند تیم بگذارد. کار تیم تیروکمان هنوز تمام نشده است. فعلاً باید کوشش کنیم تا آرامش تیم را حفظ کنیم و بعداً تصمیم مقتضی در مورد کسانی که در این موضوع سهل انگاری نموده و مسئول اصلی و مستقیم بوده اند، گرفته خواهد شد.

داورزنی گفت: این اتفاق را باید در فرصت مناسب و در شرایط غیراحساسی آنالیز کرد تا برخورد لازم با مسئولان آن صورت گیرد. الان باید همه کمک کنیم تا تیم آرامش داشته باشد و روند آن مختل نگردد، چون این مسائل به روی کل کاروان تأثیر دارد. ما حدود 10 روز دیگر در مسابقات هستیم و ورزشکاران احتیاج به آرامش دارند.

وی در انتها گفت: وقتی به ایران برگشتیم، تصمیم لازم را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگاران، زهرا نعمتی، نماینده کشورمان در مرحله یک سی ودوم مسابقات تیراندازی با کمان بازی های آسیایی 2018 حریف پاکستانی خود را با نتیجه 6 بر صفر برد و توانست به مرحله یک شانزدهم نهایی کمان ریکرو راه پیدا کند. او در مرحله یک شانزدهم نهایی رقیب قزاقستانی را با نتیجه 6 بر 5 از پیش رو برداشت تا در مرحله یک چهارم نهایی با کماندار اندونزیایی به رقابت بپردازد، اما یک اتفاق عجیب باعث حذف او شد.

مسئولان ایران به نعمتی گفتند هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی ساعت 14 به وقت محلی شروع می گردد. نعمتی هم با همین تصور برای صرف ناهار محل تیراندازی را ترک کرد که یکباره میلاد وزیری یکی از اعضای تیم با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام نمود رقبا در حال رقابت هستند. در ادامه نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند، اما کار از کار گذشته بود و نبود نعمتی به منزله انصراف او محسوب شد. بدین ترتیب نعمتی از صعود به مرحله بعد بازماند و همه را شوکه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 18

به "بازی های آسیایی 2018، داورزنی: اتفاقی که برای نعمتی افتاد احتیاج به آنالیز بیشتر در فضایی غیراحساسی دارد، در ایران تصمیم لازم را می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، داورزنی: اتفاقی که برای نعمتی افتاد احتیاج به آنالیز بیشتر در فضایی غیراحساسی دارد، در ایران تصمیم لازم را می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید