اعطای وام ضروری به دانشجویان نیازمند دانشگاه رازی

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه رازی، صندوق خیریه و قرض الحسنه مهر دانشگاه رازی، با هدف اعطای وام ضروری به دانشجویان نیازمند دانشگاه تأسیس شد و از مهر ماه سال جاری شروع به کار خواهد نمود.

اعطای وام ضروری به دانشجویان نیازمند دانشگاه رازی

این صندوق با هدف کمک به دانشجویان نیازمند راه اندازی گردیده و دبیرخانه آن در حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه مستقر است. دبیر هیات امنای صندوق، مدیر دانشجویی است و صندوق زیر نظر مدیریت مالی دانشگاه فعالیت خواهد نمود.

منابع مالی این صندوق از محل کمک های صندوق رفاه دانشجویان و اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تأمین می گردد.

اعطای وام پس از درخواست دانشجو و تصویب در هیات امنای صندوق صورت خواهد گرفت. گفتنی است، با توجه به اعتبارات صندوق در حال حاضر، بر اساس مصوبه هیات امنا، تا خاتمه سال جاری، سقف وام ضروری برای هر دانشجو سه میلیون ریال خواهد بود.

دانشجویان متقاضی وام ضروری ضروری است پس از مراجعه به دبیرخانه صندوق، نسبت به پُرکردن فرم درخواست وام ضروری اقدام نموده و در صورت وجود مستندات آن ها را پیوست نمایند.

جلسه هیات امنای صندوق در ابتدای هر ماه تشکیل گردیده و درخواست های ماه قبل را مورد آنالیز قرار خواهند داد.

خیرین و نیک اندیشان می توانند کمک های مالی خود را از طریق پرکردن فرم عضویت در صندوق و تعیین کردن مبلغ مورد نظر و مدت پرداخت جهت حل مشکلات دانشجویان نیازمند در اختیار صندوق خیریه و قرض الحسنه مهر دانشگاه رازی قرار دهند.

فرم های مورد نظر از طریق اتوماسیون اداری برای سایر همکاران ارجمند ارسال خواهد شد. در ضمن فرم های مورد نظر نزد حسابداری دانشکده ها نیز موجود است.

همچنین علاقه مندان می توانند کمک های مالی خود را از طریق واریز مستقیم به حساب شماره 1812067539 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه رازی به نام صندوق خیریه مهر رازی واریز نموده و در این کار خیر سهیم شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 16

به "اعطای وام ضروری به دانشجویان نیازمند دانشگاه رازی" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعطای وام ضروری به دانشجویان نیازمند دانشگاه رازی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای وام ضروری به دانشجویان نیازمند دانشگاه رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید