20 محصول ایرانی مخابراتی در تله کام رونمایی می گردد

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، فرامرز رستگار با اشاره به شعار دستاوردهای تازه، فرصت های پیشرو برای نمایشگاه ایران تله کام 2018 گفت: در شرایط کنونی کشور، شرکتهای عضو سندیکای صنعت مخابرات، توانسته اند در 6 ماهه اول سال، 20 محصول جدید به بازار عرضه نمایند که نشان از تغییر روش آنها در شرایط بحران دارد و این یکی از دستاوردهای نمایشگاه تله کام سال جاری است.

20 محصول ایرانی مخابراتی در تله کام رونمایی می گردد

وی با اشاره به اینکه سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری گردیده است، گفت: بعد از اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه سال جاری، 52 محصول پیشرفته جدید در حوزه ICT معرفی و عرضه می کنیم. شرکتهای عضو سندیکای مخابرات به عنوان تیم فراوری نماینده محصولات اعلام کردند که از این تعداد 40 محصول پیشرفته را تا انتها سال در حوزه ICT معرفی می نمایند.

وی ارائه دستاوردهای نو در قالب طرح و محصولات جدید را از ویژگیهای سال جاری نمایشگاه تله کام دانست و اضافه نمود: در نمایشگاه 20 محصول معرفی می کنیم و تا انتها سال تمام 40 محصول معرفی و عرضه می شوند. این موضوع نشان از این دارد که شرکت ها، تحقیقات و آموزش را در شرایط فعلی همزمان دنبال نموده اند که این یک نوید در جهت بهینه سازی صنعت است.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات با بیان اینکه در طول سال های گذشته اگر شرکتی با بحران مالی روبرو می شد اولین کاری که می کرد حذف آموزش و تحقیقات بود، گفت: حذف هزینه تحقیقات و آموزش باعث می شد که در زمان شکوفایی دیگر شرکت نمی توانست محصول به روز ارائه کند.

وی اضافه نمود: رونمایی از 20 محصول در نمایشگاه سال جاری شاید تلقی دستاورد نداشته باشد، ولی نشان دهنده این است که در زمان بحران مالی شرکت ها روش و رویکردشان را عوض نموده اند و دیگر هزینه تحقیقات و آموزش پرسنل را حذف نمی نمایند. این اصل، یک دستاورد است.

رستگار با اشاره به حضور استارتاپ ها درنوزدهمین نمایشگاه تله کام گفت: ما در سندیکا هم به صورت مستقیم با استارتاپ ها و هم به وسیله اتاق بازرگانی که معاونتی برای شکوفایی شرکتهای نوپا دارد در ارتباط هستیم و معتقدیم که استارتاپ ها می توانند در اتاق فکر شرکت ها یا بخش R&D و طراحی و مهندسی یاری نمایند و ارزان تر هم هستند.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات با تاکید بر اینکه مشتریان حوزه صنعت مخابرات معین هستند و بنابراین در توزیع و فروش مشکل نداریم، گفت: ما در ورودی احتیاج به استارتاپ داریم تا ایده و برآورد بیاورد و احتیاجسنجی کند. درهمین حال در حوزه R&D نیز احتیاج به حضور شرکتهای نوپا احساس می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 58

به "20 محصول ایرانی مخابراتی در تله کام رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 محصول ایرانی مخابراتی در تله کام رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید