169 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح فلوراید تراپی قرار می گیرند

به گزارش مجله وتورلد، نادر منصوری در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارداشت: معاینات دهان و دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی و پایه هفتم در طرح فلوراید تراپی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مراکز بهداشتی استان کردستان شروع شد.

169 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح فلوراید تراپی قرار می گیرند

وی اضافه نمود: بر اساس تفاهم نامه منعقده با دانشگاه علوم پزشکی مقرر شده است تعداد 60 درصد از کل دانش آموزان استان با اولویت مدارس ابتدایی تحت پوشش طرح معاینات دهان و دندان و فلوراید تراپی قرار گیرند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: در طول سال تحصیلی جاری در دو نوبت 169 هزار دانش آموز جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان در زمان بزرگسالی و ارتقای سلامت دهان و دندان از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

منصوری با بیان اینکه در انجام طرح فلورایدتراپی خانواده ها نقش مؤثری دارند و می توانند همکاری های خوبی با مدیران مدارس داشته باشند، یادآور شد: امیدواریم والدین در اجرای این طرح مشارکت لازم را با ما داشته باشند.

وی در خاتمه سخنان خود بیان نمود: براساس تفاهم نامه آموزش و پرورش کردستان با دانشگاه علوم پزشکی در سال تحصیلی جاری و به منظور بهره گیری از توان و تخصص نیروهای مجرب، دانش آموزان مقطع ابتدایی و پایه هفتم متوسطه اول با همراهی والدین در مراکز بهداشتی محل مربوطه مراجعه و طرح توسط نیروهای شاغل در مراکز بهداشتی انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 78

به "169 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح فلوراید تراپی قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "169 هزار دانش آموز تحت پوشش طرح فلوراید تراپی قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید