کاهش مالیاتی چین به 298 میلیارد دلار می رسد

به گزارش مجله وتورلد، تازه ترین آمار نشان می دهد که در امسال میلادی ارزش کاهش مالیاتی در چین بر اساس اعلام دولت مرکزی به 298 میلیارد دلار خواهد رسید.

کاهش مالیاتی چین به 298 میلیارد دلار می رسد

به گزارش خبرنگاران روزنامه اپل هنگ کنگ روز آدینه نوشت، برمبنای اعلام لی که چیانگ نخست وزیر چین مالیات بر ارزش افزوده و درامد فردی در سال 2019 میلادی در این کشور کاهش چشمگیری خواهد داشت.

این گزارش می افزاید که مالیات دهندگان و شرکت ها در چین در امسال میلادی از یک کاهش مالیاتی به ارزش 298 میلیارد دلار برخوردار خواهند شد.

این در شرایطی است که شماری از دولت های محلی از اینکه دولت مرکزی دستور به کاهش مالیاتی داده است، ابراز نگرانی نموده اند و می گویند که عایدی آنها کمتر خواهد شد.

بعضی از استان های فقیرتر در سراسر چین بیش از اندازه به درامدهای مالیاتی وابسته هستند و برخلاف این جریان، پیشتر خواهان آن شده بودند که مبالغ بیشتری برای بهبود شرایط مالی آنها اختصاص یابد.

در همین حال این نشریه می نویسد که دولت چین همچنان درگیر جنگ تجاری با آمریکا است و اگر دو طرف به توافق نرسند و آمریکا بخواهد روی 200 میلیارد دلار از اقلام وارداتی از چین به جای 10 درصد 25 درصد تعرفه اعمال کند، اوضاع برای اقتصاد چین سخت تر خواهد شد.

روزنامه خاطر نشان می نماید که اقتصاد چین کماکان به صادرات وابسته است و بخش مهمی از رشد به موتور صادرات و کارکرد آن گره خورده است و تعرفه های فزاینده آمریکا فاصله درامدی را برای دولت مرکزی و دولت های محلی چین بیشتر خواهد نمود و به همان نسبت رشد مالی چین را کندتر خواهد نمود.

با تور چین سفر کنید

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 161

به "کاهش مالیاتی چین به 298 میلیارد دلار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مالیاتی چین به 298 میلیارد دلار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید