چین آشکارا تحریم های بین المللی علیه کره شمالی را نقض می نماید!

به گزارش مجله وتورلد، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه بار دیگر ضمن اتخاذ موضعی خصمانه علیه پکن، چین را به نقض آشکار تعهدات خود در زمینه رعایت تحریم های بین المللی علیه کره شمالی متهم کرد!

چین آشکارا تحریم های بین المللی علیه کره شمالی را نقض می نماید!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

الکس وانگ (Alex Wong) معاون بخش کره شمالی وزارت خارجه آمریکا در یک سخنرانی ادعا کرد که چین کوشش می نماید تحریم های سازمان ملل که با هدف مجاب کردن پیونگ یانگ برای کنار گذاشتن تسلیحات هسته ای اش در نظر گرفته شده است را خنثی کند.

معاون بخش کره شمالی وزارت خارجه آمریکا در ادامه اضافه نمود که چین با نقض ممنوعیت های سازمان ملل همچنان میزبان دست کم 20 هزار کارگر کره شمالی است.

این در حالیست که وزارت خارجه آمریکا همچنین در بیانیه ای اعلام نمود که 5 میلیون دلار پاداش برای ارائه اطلاعاتی در زمینه نقض این تحریم ها معین نموده است.

لازم به ذکر است، تا کنون 3 دُور مذاکرات میان سران کره شمالی و آمریکا پیرامون موضوع هسته ای پیونگ یانگ با کارشکنی های مکرر واشنگتن به شکست منتهی شد.

پیونگ یانگ چندین بار اعلام نموده است که هدف از برنامه دفاع موشکی و هسته ای این کشور مقابله با تهدیدات و اقدامات خصمانه آمریکا علیه کره شمالی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 1383

به "چین آشکارا تحریم های بین المللی علیه کره شمالی را نقض می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین آشکارا تحریم های بین المللی علیه کره شمالی را نقض می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید