پلیس کانادا دانشجویان معترض به سیاست های ریاضتی را متفرق کرد

به گزارش مجله وتورلد، خبرنگاران: پلیس کانادا با استفاده از گاز اشک آور صدها دانشجوی معترض به سیاست های ریاضتی در مونترال را متفرق کردند.

پلیس کانادا دانشجویان معترض به سیاست های ریاضتی را متفرق کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه سی تی وی نیوز، دانشجویان کانادایی عصر روز گذشته در اعتراض به کاهش 2 میلیارد دلاری بودجه برنامه های آموزشی و بهداشت و درمان در مونترال تظاهرات کردند که پلیس با استفاده از گاز اشک آور این دانشجویان معترض را متفرق نموده است.

دولت کانادا میخواهد بودجه جدیدی را در روز پنج شنبه ارائه دهد که شامل کاهش 2 میلیارد دلاری بودجه برنامه های آموزشی و بهداشتی است.

فیلم ویدئویی که توسط شبکه سی تی وی نیوز منتشر شده نشان می دهد که نیروهای پلیس مجهز به گلوله های پلاستیکی در خیابان های مونترال حضور داشته اند. روز دوشنبه نیز اعتراض مشابهی با حضور 150 دانشجو در مونترال برگزار گردید و این تظاهرات نیز توسط پلیس در هم شکسته شد.

مقام های مونترال برگزاری هر دو تظاهرات را غیر قانونی اعلام نموده اند. گروه های دانشجویی اعلام نموده اند که امیدوارند این اعتراضات گسترده تر گردد. دانشجویان کانادایی قصد دارند طی هفته های آینده تظاهرات بیشتری را برگزار نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 343

به "پلیس کانادا دانشجویان معترض به سیاست های ریاضتی را متفرق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس کانادا دانشجویان معترض به سیاست های ریاضتی را متفرق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید