رییس سابق ام آی6: کوربین خطری برای امنیت ملی انگلیس است

به گزارش مجله وتورلد، رییس سابق ام آی6 رهبر حزب کارگر انگلیس را خطری برای امنیت ملی و فردی دانست که مناسب رهبری انگلیس نیست.

رییس سابق ام آی6: کوربین خطری برای امنیت ملی انگلیس است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

ریچارد دیرلاو، رییس سابق ام آی6 در شماره امروز (یکشنبه) روزنامه دیلی میل نوشته است، در صورتی که جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس، نخست وزیر این کشور گردد و به اسناد فوق سری دسترسی پیدا کند، تهدیدی برای انگلیس محسوب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دیرلاو که 38 سال در سرویس اطلاعاتی انگلیس فعالیت نموده اضافه نمود، در صورتی که کوربین به چنین اطلاعات حساسی دسترسی پیدا کند، اقدامات سیاسی پیشینش او را به خطری امنیتی تبدیل خواهد نمود.

این مقام انگلیسی نوشته است: امروز در خانه دموکراسی پارلمانی با این احتمال مواجهیم که یک رهبر حزب کارگر که زمانی الگوی سیاسی و مالی دولت آلمان شرقی را ترجیح می داد، ممکن است نخست وزیر انگلیس گردد.

وی اضافه نمود: حتی فکرش را هم نکنید که کلید دفتر نخست وزیری را به این سیاستمدار بدهید.

ریچارد دیرلاو تاکید نمود، اندرو موری، مشاور کوربین و عضو سابق حزب کمونیست انگلیس و سیمز ملن، مدیر اجرایی استراتژی و ارتباطات حزب کارگر ارتباط خود را با جنبش های سیاسی افراطی حفظ نموده اند.

او در این خصوص نوشت: کوربین، موری و ملن هر یک در برهه هایی از زندگی شان وجهه کشور خود را لکه دار نموده و از منافع دشمنان و مخالفان کشور استقبال نموده اند.

دیرلاو اضافه نمود: سابقه آنان جای سوال ندارد. سیاستمداران اندکی که وابسته به حزب کارگر بوده اند با شهامت علیه آنان صحبت نموده اند اما نگران کننده است که بیشتر اعضای این حزب اعتراضی به آن ها نداشته اند.،ایسنا

بیشتر بخوانید،نخستین دوئل جانسون و کوربین

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 540

به "رییس سابق ام آی6: کوربین خطری برای امنیت ملی انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس سابق ام آی6: کوربین خطری برای امنیت ملی انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید