ردوندو: عضلات من در میلان از بین رفت، پزشکان خون پاهای مرا تخلیه کردند

به گزارش مجله وتورلد، ستاره آرژانتینی سابق رئال مادرید از دوران سخت حضورش در میلان سخن گفت.

ردوندو: عضلات من در میلان از بین رفت، پزشکان خون پاهای مرا تخلیه کردند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فرناندو ردوندو، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در گفت و گویی جالب از دوران حضورش در رئال مادرید و روزهای کابوس وار در میلان سخن گفت.

او ابتدا گفت: جدایی از رئال مادرید؟ فلورنتینو پرز در جریان کمپین انتخاباتی خود مصمم بود لوئیس فیگو را به مادرید بیاورد. خرید فیگو هزینه زیادی در پی داشت و میلان برای خرید من 18 میلیون یورو پیشنهاد نموده بود. برای یک بازیکن 31 ساله این مبلغ زیادی بود. آنها به من گفتند باشگاه می خواهد این پیشنهاد را بپذیرد. حدس می زدم می خواهند من را بفروشند. از طرفی دیگر هم برلوسکونی با من تماس گرفت تا به میلان بروم.

مرد آرژانتینی در ادامه اضافه نمود: من به میلان رسیدم و سیستم تمرینات کاملاً متفاوت بود.تمرینات فیزیکی و قدرتی زیادی وجود داشت. کمی از روی غرور چیزی نگفتم اما عضلات و ماهیچه های من مرده بودند. قبل از اینکه حتی اولین بازی خود را برای میلان انجام دهم، رباط صلیبی زانوی راستم خرد شد و به مدت 2 سال نتوانستم بازی کنم. دیوانه کننده بود.

ردوندو در سرانجام گفت: آنها من را به اتاق عمل بردند، پایم را بلند کردند، خون قسمتی از پا را تخلیه کردند و به من قرص و مسکن دادند. این ریسک وجود داشت که هر کدام از این کارها روی قلب من اثر بگذارد.حتی در زمستان به یک شهر تابستانی در شمال بلژیک رفتم! من به دریای شمال می رفتم و در آبی که تا کمر بود، می دویدم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: vetworld.ir شناسه مطلب: 930

به "ردوندو: عضلات من در میلان از بین رفت، پزشکان خون پاهای مرا تخلیه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردوندو: عضلات من در میلان از بین رفت، پزشکان خون پاهای مرا تخلیه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید